۵.۵.۹۳

چرا نماد شیر و تاج و خورشید نباید روی پرچم ایران باشد؟


نماد شیر و خورشید که تقریبا در تمامی شهر‌های ایران، از هزاران سال پیش مدارک سنگی‌ وجود دارد که این نماد متعلق به کشور ایران است، چرا نباید روی پرچم ایران باشد؟ چون ارباب انگلیس این نماد را برای خود میخواهد و آنرا نماد کشورش قرار داده است. و مانند تاریخ، علم، فرهنگ، هنر و دیگر دزدی‌هایی‌ که از ایران کرده است، این نماد نیز میبایستی به او تعلق گیرد، ( مثلا نماد ساعت که اولین بار در مسجد شاه اصفهان و به دست دانشمند ایرانی‌ شیخ بهائی ساخته شد، به انگلیس برده شده و بعنوان اختراع انگلیس و یکی‌ از نماد‌های این کشور در بیگ بن در برجی با معماری ایرانی‌، وصل شده است، ننگ بر این دزدان رسوای بی‌شرم!!) پس آخوند نوکر اولین اقدامی که پس از اشغال ایران انجام میدهد، زدودن این نماد از پرچم ایران است. و در همین راستا و برای زدودن هر گونه سند سنگی‌، ریختن اسید بر روی نماد‌های شیر سنگی‌ که در گوشه‌ و کنار ایران از هزاران سال پیش به یادگار مانده و مدرکی‌ بر هویت ایرانی‌ هاست، ده‌ها سال است که در دستور کار است



۲ نظر:

Unknown گفت...

این زادگاه دروغ در جهان که در خوش بینانه ترین حالت یک روباه پیر و فرتوته میخواد ادای شیر بودن در بیاره ؟ یاد دو بیت افتادم :
ای مگس عرصه سیمرغ نه جولانگه توست / عرض خود میبری و زحمت ما میداری
چو بيشه تهي گشت از نره شير / شغالان درآيند آنجا دلير
به جای داشتن تنفر از انگلیس براش احساس تاسف میکنم.کشوری که سعی میکنه خودشو یک ابرقدرت نشون بده در حالیکه در برابر قدرتهای نو ظهور عملا هیچ به حساب میاد.در اروپا هم عملا نفوذی نداره و اوضاع امروزش آدمو یاد طبل توخالی میندازه.فعلا این روباه رو به مرگ میتونه خوشحال باشه و خودش رو بریتانیای کبیر صدا کنه و ادای شیر بودن در بیاره.وقتی جنازه نوکراشو براش بفرستیم میفهمه که شیر ایرانی منقرض نشده و نخواهد شد و آنگاه که ایران روز به روز بیشتر اوج میگیرد شاهد پستی و حقارت روزافزون انگلیس خواهیم بود و دیر یا زود اسکاتلند و ولز و ایرلند شمالی راه خود را از انگلیس جدا خواهند کرد تا در سرنوشتش سهیم نباشند.

AdamBarfi گفت...

البته من آینده را نمی‌توانم پیش بینی‌ کنم، و اصراری هم ندارم که بگویم ما برتریم و برایم اصلا هم مهم نیست چه می‌دزدند و چه میکنند، همه سعی‌ من این است که ایرانی‌‌ها به گذشته خودشان آگاهی‌ پیدا کنند، و در باره کشور و خودشان فکر کنند، و خودشان را دست کم نگیرند. اینکه آنها نماد را بگیرند هیچ مهم نیست، به گواهی تاریخ، امپراطوری‌هایی‌ از بین رفته اند که اگر ‌اروپایی‌ها هزار سال هم تلاش کنند به اندازه یک پایه تخت آنها هم بزرگ نمیشوند، این تلاش مذبوحانه را پیش از این هم بسیاری کرده‌اند، ولی‌ همانطوری که میبینیم هیچ اثری از آثارشان نیست.