۱۰.۴.۹۳

بنا بر حدیثی از پیغمبر اسلام، نماز واجب را میشود برای تماشای فوتبال به تاخیر انداخت!!! مورد داشتیم با کمک یک حدیث از پیغمبر اسلام دزدی‌های سه میلیاردی از بیت‌المال را حلال اعلام کرده و کشش ندادند.


یکی‌ از آخوند های عضو شورای علمی فتوای وزارت امور دینی و اوقاف الجزایر، با صدور فتوایی ، تأخیر نمازهای عشا را برای دیدن مسابقه فوتبال الجزایر و آلمان در مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی برزیل جایز اعلام کرد.

به گزارش روز دوشنبه پایگاه خبری شبکه العالم، روزنامه "البلاد" چاپ الجزایر نوشت: آخوند "کمال بوزیدی" عضو شورای علمی فتوای وزارت امور دینی و اوقاف الجزایر، در فتوایی اعلام کرد: بر طبق حدیثی از پیغمبر که بهترین دلیل بر صحت چنین حکمی از نظر شرعی است و مستحب است که مسلمانان نماز عشا را طبق حدیث نبوی به تأخیر بیاندازند تا شهروندان الجزایری بتوانند مسابقه تیم ملی فوتبال این کشور در مقابل آلمان در برزیل را مشاهده کنند. !!!

وزارت امور دینی الجزایر همچنین افطار بازیکنان تیم ملی فوتبال این کشور در بازی با تیم ملی آلمان در جام جهانی برزیل را با استناد به فتوای قدیمی شورای علمی فتوای این کشور که در آن افطار بازیکنان را حین بازی با آلمان در جام جهانی سال ۱۹۸۲ مجاز اعلام کرده بود، مجاز دانست!

این وزارتخانه اعلام کرد: کسی که خواهان صدور فتوای افطار بازیکنان است، به فتوای قدیمی شورای علمی فتوای الجزایر که برای بازی تیم ملی فوتبال این کشور مقابل آلمان در سال ۱۹۸۲ صادر شده بود، مراجعه کند.

تیم فوتبال الجزایر پس از تساوی در برابر روسیه به عنوان تیم دوم گروه خود به مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی برزیل صعود کرد. این تیم در این مرحله با تیم آلمان روبرو شد و با تلاشی همه جانبه و بازی زیبا در آخرین لحظات از تیم‌ ملی‌ آلمان شکست خورد.






هیچ نظری موجود نیست: