۱۶.۴.۹۳

رهبر داعش با استناد به آیات قرآن، رهبر جمهوری اسلامی را تکفیر کرد!


دو رهبر عظیم و‌شان اسلام ، دو دست پرورده مکتب اسلام، اولی‌ علی‌ خامنه‌ای رهبر جمهوری اسلامی که بنا به گفته خود، افکارش نزدیک به محمود احمقی نژاد است...! وی بر روی ۳ میلیون مردم تیغ کشید و جوانان بیگناه آنان را به جرم شرکت در انتخابات و انتخاب مهره دیگری در کهریزک مورد تجاوز عنف قرار داد، و ۳ میلیارد دزدی از بیت‌المال را آنچنان بی‌ اهمیت دانست که حتی سخن از آن را هم اجازه نداد و کاری بیهوده نامید و جمله معروف " کشش ندهید " را فرستاد در تاریخ، و دزدن را به این ترتیب تشویق نموده تا کار به دزدی بالای ۱۰ میلیاردی کشید، تا جایی‌ که دزدن برای رو کم کنی‌ یکدیگر بالای دست هم بلند شدند!

دومی‌ هم معرف حضور همگی‌ است "ابوبکر ال بغدادی" رهبر داعش که یک فقره ۲۰۰۰ جوان را سوار دهها دستگاه کامیون کرد به صحرا برد و همگی‌ را به رگبار بست، یعنی‌ به جز اسلام و جز صرب‌ها که ۵۰۰۰ بوسنی را یک جا تیرباران کردند،در طول تاریخ و در دنیا هیچ قوم و قبیله‌ای تا کنون گوسپند را اینجوری یکجا سلاخی نکرده که ابوبکر رهبر داعش جوانان عراقی را کشت!




و نکته کلیدی داستان این است که، اولی‌ دومین رهبر را قبول ندارد و قرائت وی از اسلام را نادرست شمرده و او را تروریست و دست‌پرورده غرب میداند، و دومی‌ هم دقیقا همین نظر را در باره اولی‌ دارد و او را شیّادی که به دستور غرب آمده تا اسلام را بدنام کند، مینامد! و ریختن خون شیعه را مجوز ورود به بهشت وعده شده در قرآن میداند! و قرآن را حفظ است و به ۱۰ روایت تفسیر کرده و با آوردن ده‌ها آیه از قرآن ، علی‌ خامنه‌ای رهبر جمهوری اسلامی را که عربی‌ هم بلد نیست و قرآن را با لهجه و اشتباه میخواند، تکفیر می‌کند.

این مکتب اسلام عجب مکتب هیولا پروری است. هیولاهایی که آنچنان قیافه حق به جانب میگیرند، که زاینده آنان هم به شک میافتد!

و بعد شما بیایید به ما بگوید ضدّ اسلام!! آقا جان ما ضدّ اسلام نیستیم، ما ضدّ جنایتیم، ضدّ توحشیم، ضدّ ستم و زوریم، ضدّ دزدی، ضدّ حماقت و خریّت مطلقیم، ضدّ خیانت و کشتار جمعی‌ هستیم. به ما نگوئید اسلام اینها را در بر ندارد، که این سنت پیغمبر اسلام است، که این راه را او شد رهبر !

ما مسلمان شدگان دست عمر و آخوند هستیم و از ابتدا به ما گفته شده: اسلام تنها دینی است که با ضرب شمشیر و کشتار مخالفین به مردم داده شده، و بعد با افتخار اضافه گشته که رسول خدا خود در کشتار و جنگ شرکت مستقیم داشته، و با دو چندان افتخار افزوده شده که رهبر شیعیان علی‌ ابن ابی‌طالب شمشیر دو دمی ساخته بوده تا با یک ضربت دو تن‌ مخلوق خدا را کشتار کند، تا در وقت صرفه جویی کرده باشد!!! و افتخار می‌کند که در یک روز ۲۷۰۰ سر از تن‌ جدا کرده است، یعنی‌ اگر ابوبکر ال بغدادی ۲۰۰۰ تن‌ را به رگبار می‌بندد و مثل هندونه و با وجدان راحت سر آدم میبرد به او نگویید جنایت کار و تروریست، به او بگویید پیرو واقعی‌ اسلام و علی‌ ابن ابیطالب! این علی‌ خامنه‌ای که روزی ۴۰ تا ۵۰ ایرانی‌ را با طناب به دار می‌کشد، یک پیرو خلف خط امام شیعیان علی‌ است، یک مسلم واقعی‌ است!




سئوال اینجاست که این خدای اسلام، چه خدای بی‌ اختیار و قدرتی است که به جای اینکه از ابتدا همگی‌ را مسلمان ختنه کرده بیافریند، اشتباهی میافریند و سپس پیغمبر میفرستد که با کشتار و بریدن سر مسلمان بسازد؟

این خدا چرا زنان را در یک کیسه گوشتی نپیچیده و به بیرون نداده تا آخوند مجبور نشود با بکار گیری شعبون بیمخ‌های خود زنان را در گونی بپیچد؟؟

این چه خدایست که تا این حد از مخلوقات خود بیزار و متنفر است و چرا تا این حد از خلقت خود ناراضی‌ است و آنرا ناقص میداند که آخوند را گماشته تا اشتباهاتش را جبران کند؟ این خدا چرا تا حد انسان خودش را پایین کشیده تا با او دست و پنجه نرم کند؟؟

هیچ نظری موجود نیست: