۱۴.۴.۹۳

وقتی‌ خودشان هم اعتراف میکنند، نوکرانشان زیر بار نمی‌روند!


سال هاست داریم جزّ می‌زنیم، سینه میخراشیم، گلو پاره می‌کنیم، حنجره زخمی می‌سازیم که آقا این دولت‌های غربی موسوم به اتحادیه اروپا هستند که آتش جنگ در منطقه را ابتدا روشن، و سپس بر آن میدمند و برای اینکار هم ابتدا منطقه را به گروه ها، و یا به قول پانترک‌ها اقوام مختلف بر اساس نژاد، زبان، مذهب تقسیم کرده و بعد به هر گروه اینگونه میقبولانند که حقش توسط گروه دیگر خورده شده و تحت ستم واقع شده است! و یک مشت مردم خرد باخته هم بدون تفکر و اندیشه و تنها از سر حماقت بجان هم افتاده و زن و بچه و آینده کشور و همه چیزشان را به نیستی‌ میکشانند، و آتش که روشن شد، گرما و روشنیش نسیب آقا غرب میشود، و دودش در چشم مردم منطقه میرود.

شبکه مکار، منحرف و موذی تلویزیونی "بی.بی.سی" فاش کرد که دولت انگلیس، پیش از این برای آموزش و مجهز کردن ارتشی ۱۰۰ هزار تنه از تروریستها در سوریه به منظور براندازی دولت این کشور، برنامه ریزی کرده بود.

به گزارش العالم، شبکه تلویزیونی "بی.بی.سی" در برنامه "نیوزنایت" پرده از طرحی برداشت که دو سال پیش برنامه ریزی شده بود و طراح آن ژنرال سر دیوید ریچاردز بود که در آن زمان، بلندپایه‌ترین فرمانده ارتش انگلیس به شمار می رفت. ( پیش از اینکه نوکران انگلیس بدو بدو بیایند و بگویند: ببینید دولت انگلیس چقدر خوبه که خودش افشا کرده!!! این توضیح لازم است که انگلیس این کار را از این جهت انجام داده است که گروه‌های مخالف (امریکایی ها؟؟، روس ها؟؟ )، اتحادیه اروپا را به افشاگری تهدید کرده‌اند، و انگلیس‌ها طبق معمول زمانی‌ که پرده از جنایاتشان بر داشته میشود، و کوس رسوایشان در شرف زده شدن است، و جنایات آنها لو رفته است، و دیگر هیچ راهی‌ برای پنهان کاری نمانده، آمده و پیش از اینکه توسط دیگران افشا شوند، خود پیش قدم شده و این کار را انجام میدهند تا زهر ماجرا را گرفته و از عظمت جنایت بکاهند....!!! همیشه هم یک عذر خواهی کرده و به قول اعراب خلاص، همه چیز برمیگردد سر جای اول خودش!!! و احمق‌ها هم قبول کرده و راضی‌ می‌شوند، و ختم به خیر میشود!)

این طرح، پس از کامل شدن، در اختیار نخست وزیر انگلیس و شورای امنیت ملی و شماری از سران آمریکایی قرار گرفت اما در جمع بندی ها، این طرح بسیار خطرناک ارزیابی شده بود.

به گفته منابع آگاه در دولت انگلیس، این طرح برای بررسی به دیوید کامرون نخست وزیر انگلیس، دومینیک گریو دادستان انگلیس و شورای امنیت ملی ارائه شده بود.


از میان شخصیت های!! بلندپایه آمریکایی که این طرح را بررسی کردند؛ می توان به ژنرال مارتین دمپسی رئیس ستاد مشترک ارتش آمریکا اشاره کرد.

در حالی که در آن زمان، این طرح، به صورت مبالغه آمیزی ریشه‌ای توصیف شده بود؛ هفته گذشته، باراک اوباما رئیس جمهور آمریکا از تلاش برای تامین نیم میلیارد دلار جهت آموزش عناصر مسلح در سوریه خبر داد که این طرح، دقیقا مشابه طرح لرد ریچاردز است.

منابع آگاه به برنامه نیوزنایت گفتند که لرد ریچاردز در آن زمان، رئیس ستاد ارتش بود اما در حال حاضر از ارتش بازنشسته شده است. وی در آن زمان بر این باور بود که دو راه حل بیشتر وجود ندارد، یا باید به بشار اسد اجازه پیروزی داده شود، یا باید او را شکست داد.

برپایه این گزارش، همزمان با تعهد دولت انگلیس به خودداری از ارسال نیروهای زمینی انگلیس، طرحی ارائه شد که بر اساس آن از بین مخالفان و عناصر مسلح در سوریه، ارتشی در ترکیه و اردن تشکیل شود. آنگاه به کامرون اطلاع داده شد که طرح انتخاب افراد و مجهز کردن و آموزش دادن به آنان، بر پایه تشکیل ائتلافی بین المللی صورت خواهد گرفت.

همچنین به کامرون گفته شده بود که اجرای این طرح، یک سال به طول خواهد انجامید و این مدت، زمان لازم برای تشکیل دولت جایگزین برای سوریه در خارج از کشور را فراهم خواهد کرد.

بر اساس این طرح، به محض آماده شدن ارتش مسلح مخالفان سوری، آنها را با پشتیبانی جنگنده‌های ائتلاف کشورهای غربی و عربی، به سوی دمشق پایتخت سوریه گسیل خواهند کرد.

در آن زمان، این طرح، کنار گذاشته شد اما زمانی که دلایلی مبنی بر استفاده از سلاح شیمیایی در سوریه پیدا شد، کامرون را قانع کردند که عملیات نظامی ضد بشار اسد صورت گیرد. درحالی که کامرون برای عملیات نظامی علیه دولت سوریه قانع شده بود؛ اعضای پارلمان انگلیس در ماه آگوست، علیه دخالت مستقیم نظامی انگلیس در سوریه، رای دادند.





هیچ نظری موجود نیست: