۱۰.۴.۹۳

مجریان کودک آزار انگلیسی


یکی‌ دیگر از مجریان بی‌ بی‌ سی‌‌‌ به جرم کودک آزاری و تجاوز به نوجوانان محکوم شد. جنایات جنسی‌ تنها یکی‌ از مجریان بی‌ بی‌ سی‌‌‌ انگلیس برابر با کّل جنایات جنسی‌ است که در طول تاریخ هند در این کشور انجام پذیرفته است.
به نوشته یورو نیوز دادگاهی در لندن رولف هریس، مجری تلویزیونی معروف انگلیسی‌ را در ۱۲ مورد تجاوز و آزار جنسی مجرم شناخت. ( صد‌ها مورد دیگر در دست بررسی است و هنوز مدارکش برای دادگاه تکمیل نشده است!)

او این موارد را در دهه‌های ۱۹۶۰ تا ۱۹۸۰ مرتکب شده و چهار مورد آنها مربوط به سوء استفاده و آزار جنسی دختران هفت تا نوزده ساله بوده است!

مامور ارشد تجسس پلیس می گوید: «رولف هریس بنا بر عادت هر اقدامی را در خصوص مجبور کردن قربانیانش به بازگو کردن شرح حال خود در ملا عام انکار کرده است. او در سایه شهرتش که از نگاه مردم او را بالاتر از قانون قرار داده جرایم زیادی مرتکب شده است. من از زنانی که شجاعت به خرج داده و افشاگری کرده اند تشکر می کنم. امیدوارم حکم صادره بازگشت آنها به زندگی‌شان را ممکن سازد.»




هریس ۸۵ ساله از انگلیسی‌‌هایی‌ است که پدر مادرش را به استرالیا تبعید کرده بودند و او تا روز جمعه با قید وثیقه آزاد بود.

قاضی پرونده مجازات زندان برای این چهره تلویزیونی را اجتناب ناپذیر دانسته است و تصمیم نهایی در مورد میزان آن را منوط به گزارش نهایی پزشکی قانونی دانسته است.

رولف هریس طی ۵۰ سال گذشته یکی از چهره‌های محبوب تلویزیونی برای استرالیایی‌ها و انگلیسی‌‌ها بوده است. پیش از این هم جنایت جنسی‌ جیمی سویل مجری دیگر بی‌ بی‌ سی‌‌‌ و چهره محبوب دیگری برای انگلیسی ها، که به بیش از ۶۰۰ کودک دو ساله و نوجوان تجاوز وحشیانه کرده، با بیماران روحی‌ و روانی‌ تیمارستان‌ها به شکلی‌ سادیسمی عمال جنسی‌ انجام داده، حتی به مرده‌های سردخانه بیمارستان هم رحم نکرده و به آنان هم تجاوز جنسی‌ کرده است، افشا شده و جنایات جنسی‌ ‌اش روی شیطان را سپید کرده، و دنیا را در شگفتی و بهت فرو برده است.




هیچ نظری موجود نیست: