۵.۵.۹۳

به گفته روزنامه مصری، کشته شدگان غزه همگی‌ تروریست هستند


از زمانی‌ که کامرون نخست وزیر پیشین انگلیس، رسما فرماندار مصر شده است، هم محاکمه محمد مرسی تروریست اخوانی و رئیس جمهور تحمیلی انگلیس که پیش از این به جرم خیانت به مصر دستگیر و در زندان بسر میبرد و قرار بود اعدام شود، منتفی شد، و دیگر خبری از این ماجرا نیست!
هم دیگر اخوانی‌ها از زندان آزاد گشته و کنترل مناطق حساس را بر عهده گرفتند، هم سفیر ترکیه اخوانی که پیش از این به دستور السیسی، ( ژنرال ناپدید شده ارتش مصر)، که از مصر با وضع فجیع و تیپا اخراج شده بود به مصر برگشت داده شد، و هم صحرای سینا در دستان پر فتوت ارتش اسرائیل قرار گرفت و هم به تازگی در رسانه‌های دولتی این کشور از فلسطینی‌ها با نام اصلی‌ آنها یعنی‌ تروریست‌ها نام برده میشود.

به گزارش دروغ گزاری وابسته به سپاه پاسداران قاچاقچی موسوم به فارس روزنامه «الیوم السابع»، گزارش داده که روزنامه دولتی «بوابه الاهرام» مصر در خبری که برای پوشش شمار کشته شده غزه منتشر کرده، آنها را تروریست نامیده است!

بر اساس این خبر یک منبع نظامی اسرائیلی پیروزمندانه خبر کشته شدن ۲۴۰ تروریست فلسطینی را گزارش داده و الاهرام این خبر را نیز با همین تیتر منتشر کرده است.


روزنامه الیوم السابع ضمن ابراز شگفتی از این اقدام الاهرام تأکید کرده که بر اساس منشوری که میان همه رسانه‌ها و روزنامه‌های عربی منتشر شده باید اخبار مربوط به فلسطین با رویکردی متحد منتشر شود و هنگامی که خبری از رسانه‌های دیگر نقل می شود بر اساس این منشور تنظیم شود.

پیشتر نیز یک روزنامه نگار مصری در آغاز حملات اسرائیل به نوار غزه به دلیل تیره و تار شدن روابط مصر با حماس، از «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر اسرائیل تشکر کرده بود که با انتقاد تند کاربران تروریست عربی مواجه شده بود.

این خبرنگار مصری که به «ممنون نتانیاهو» معروف شده بود روز پنجشنبه گذشته در پی عارضه قلبی درگذشت! عجب



هیچ نظری موجود نیست: