۵.۴.۹۳

ترکا افتخار میکنند همجنسبازند

مردهای! ترک جشن سالیانه با نام " من افتخار می‌کنم همجنسباز هستم" را با شکوه و عظمت هر چه تمامتر در استانبول و در میدان تقسیم برگزار کردند.
وقتی‌ صحبت از دین دولتی و دولت دینی میشود، میتوان دولت ترکیه را بعنوان نمونه زنده آن مثال زد.

دین دولتی دیکتاتور ترکیه عردوغان، با تجمع کسانی‌ که با سیاست‌های مخرب و ضّد بشری او مخالفند، در میدان تقسیم بشدت برخورد کرده و حتی بروی آنان سلاح گرم میگشاید، و کاملا نسبت بهمدینان خود بیرحم است. ولی‌ همین دین دولتی، در مورد تجمع همجنسگراها، بی‌تفاوت رفتار میکند بااینکه از نظر دینی دارای اعتقادی جرم آمیز هستند.

چرا چون بدولت او کاری ندارند و مزاحمتی برای او ایجاد نمیکنند! یعنی‌ بخدمت گرفتن معنویات مردم درجهت پایداری قدرت و مقام و مادیات دنیوی از نظر دین دولتی عردوغان و اخوانیهای ایران مجاز و شایستهٔ است. و دینی که توسط آن و بعنوان یک سلاح موثر بتوان مردم را گله ور بهرطرفی‌ که سردمداران بیوجدان و خدا نشناس میخواهند کشاند مجاز است هرچند با تمامی اصول اخلاقی‌ در تناقض مطلق باشد. بهرحال جشن "من افتخار می‌کنم همجنسباز هستم" هرساله در استانبول باشکوه برگزار میشود. و در دنیا بزرگترین جشن از نوع خود محسوب میگردد. و بیش از ۵۰۰ هزار ترک همجنسگرا در جشن من افتخار می‌کنم همجنسبازم شرکت میکنند.

منبع
منبع
منبع








































هیچ نظری موجود نیست: