۸.۴.۹۳

کشتی‌‌های حامل اورانیوم ایران به اسرائیل و آمریکا فرستاده می‌شوند، در رسانه‌ها آنها را کشتی‌‌های حامل سلاح مینامند، و احمق‌ها تحلیل میکنند!


رسانه‌های وابسته به رژیم کثیف و جاسوس عرب‌ها در ایران برای خاک پاچیدن در چشم ایرانی‌ ها، کشتی‌‌های حامل اورانیوم را کشتی‌‌های حامل سلاح مینامند و می‌نویسند:

حدود چهار ماه پیش، ادعای رژیم اسرائیل مبنی بر کشف یک کشتی حامل سلاح‌های ایرانی، به زمینه‌ای برای فضاسازی‌های این رژیم علیه ایران تبدیل شد. اینک و با گذشت چهار ماه، اخبار منتشره درباره تأیید ایرانی بودن سلاح‌ها از سوی سازمان ملل، بار دیگر بحث‌ها در این زمینه را به جریان انداخته است؛ اما ماهیت واقعی این ماجرا، به ویژه با توجه به زمان افشای این خبرها چیست؟
به گزارش «تابناک»، روز پنجم مارس ۲۰۱۴ (چهاردهم اسفند ۱۳۹۲)، مقامات رژیم اسرائیل مدعی شدند، یک کشتی حامل سلاح از ایران را توقیف کرده اند که رهسپار غزه بوده و برای سازمان فلسطینی حماس سلاح حمل می کرده است. اسرائیلی‌ها اعلام کردند، در کشتی مذکور، راکت‌های ساخت سوریه کشف شده است!!!



این خبر در همان زمان از سوی آخوند‌های کثیف جمهوری اسلامی تکذیب و اشاره شد که هدف از بیان این ادعاها، فضاسازی!! علیه جمهوری اسلامی در عرصه جهانی است( نخیر جنگ زرگری است). مقامات حماس نیز اعلام کردند، این خبر، دروغ پردازی اسرائیلی‌ها بوده و با توجه به محاصره دریایی غزه، اصولاً امکان فرستادن هیچ محموله نظامی یا غیرنظامی برای حماس وجود ندارد. با این حال، مقامات اسرائیلی اعلام کردند، از کارشناسان سازمان ملل خواهند خواست به بررسی این کشتی پرداخته و ابعاد آن را روشن نمایند.

در همین راستا، روز گذشته خبری در «رویترز» منتشر شد، مبنی بر اینکه در گزارش «محرمانه» ( آنقدر محرمانه است که سر از روزنامه درمیاورد !!! ایرانی‌‌ها را تا این حد احمق میدانند و البته بی‌دلیل هم نیست )هیأت تحقیق سازمان ملل از کشتی مذکور، تأیید شده که مبدأ سلاح‌های کشف شده، ایران بوده است. البته به ادعای این خبرگزاری، در گزارش مذکور تصریح شده که مقصد، نه گروهای فلسطینی در غزه، بلکه کشور سودان بوده است!

از روز گذشته تاکنون و پس از انتشار این گزارش ، مقامات اسرائیلی بار دیگر فضا را برای طرح حملات لفظی و فضاسازی علیه جمهوری اسلامی مناسب دیده اند؛ برای نمونه، بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر اسرائیل مدعی شد که این موضوع نشان می دهد جمهوری اسلامی به موازات «سخنان شیرین و تبسم به غرب»، در حال حمایت پنهانی از سازمان‌های تروریستی است! :)

از سوی دیگر، آنچه به عنوان تیتر اصلی مطبوعات و خبرگزاری‌های غربی درباره این موضوع منتشر شد، این ادعا بود که جمهوری اسلامی به واسطه این کار خود، تحریم‌های تسلیحاتی وضع شده از سوی شورای امنیت سازمان ملل را نقض کرده است.

اما درباره کلیت این ماجرا و اخبار منتشره در این زمینه، اشاره به چند نکته ضروری است؛ نخست اینکه مطابق معمول همه ادعاها علیه iran، این بار نیز ادعای مذکور از طریق یک گزارش «محرمانه» و به واسطه رسانه‌های خاص ـ که همواره به تلاش برای فضاسازی علیه ایران شهرت دارند ـ انتشار یافته است؛ گزارشی که هیچ گونه جنبه رسمی و علنی ندارد و به احتمال قریب به یقین، از سوی خود رژیم اسرائیل و با حذف و اضافاتی در اختیار رسانه‌ها قرار گرفته است. ( دعوا سر اورانیوم و ثروت‌های ایرانی‌ هاست که با همکاری آخوند، غرب و اسرائیل انجام می‌گیرد، مرگ بر آخوند)

جالب آنکه در پی مشخص شدن دروغ بزرگ اسرائیل مبنی بر ارسال سلاح‌های ایرانی برای حماس (به دلیل اینکه غزه از سوی خود رژیم اسرائیل تحت محاصره دریایی است و فرستادن سلاح عقلاً پذیرفتنی نیست)، این بار ماجرا به گونه جدیدی مطرح و ادعا شده که مقصد سلاح‌ها نه غزه، بلکه سودان بوده است!! ( بالاخره باید حضور کشتی‌‌های حامل بار و اورانیوم را یه جوری توجیه کنند، جز این مزخرافات چه میشود گفت؟)
این رسانه‌های تحلیلگر مضحک ادامه میدهند:
اما نکته بسیار مهم دیگری که در این زمینه باید به آن توجه داشت، زمان انتشار این ادعاهاست. ادعای توقیف کشتی مذکور، درست هنگامی مطرح شد که پس از انعقاد توافق نامه مقدماتی هسته‌ای ژنو، ایران و ۱+۵ در نخستین دور از مذاکرات برای توافق جامع در ماه فوریه بر سر کلیات مذاکرات صحبت کرده و قرار بود، از نیمه ماه مارس، روند جدی مذاکرات رسما آغاز شود. ( مرگ بر آخوند)

این بار نیز خبر انتشار گزارش «محرمانه» مذکور در شرایطی منتشر می شود که مذاکرات هسته‌ای ایران و ۱+۵ وارد حساس‌ترین مرحله خود شده!!! ( چقدر هم حساس است!! ۳۰ ساله این حساسیت طول کشیده و تا ایران ثروتمنده طول خواهد کشید! مرگ بر آخوند) و طرفین تلاش دارند تا پیش از ضرب الاجل بیستم ژوئیه، به توافق نهایی دست یابند؛ بنابراین، می توان نتیجه گرفت که در هر دو مورد، هدف اصلی رژیم اسرائیل از این فضاسازی ها، بر هم زدن جو مذاکرات هسته ای و به ویژه القای این موضوع بوده که چون ایران به تعهدات بین المللی و محدودیت‌های بین المللی سابق وضع شده علیه خود (در موضوع صادرات تسلیحات) پایبند نبوده، به توافق نهایی هسته‌ای نیز پایبند نخواهد بود و مذاکره با این کشور بی‌فایده است. ( خاکی که در چشم ایرانی‌‌ها میپاچند)
بیشرمی و وقاحت فک آدمی‌ را تا روی زانوهایش پایین می‌کشد!

هیچ نظری موجود نیست: