۲۳.۳.۹۳

ترکیه اخوانی فعلا نتوانست ناتو را به عراق بکشاند و حامی‌ گروه تروریستی اخوانی داعش نماید.


در چند روز گذشته رانندگان نفتکش‌های ترک که نفت کردستان عراق را قاچاق میکنند و به ترکیه میبرند،

( و چندی پیش دولت مالکی نخست وزیر عراق از ترکیه به خاطر دزدی نفت این کشور و تلاش برای تجزیه عراق، به سازمان ملل شکایت کرده بود)،
بطور دروغین و ظاهری از طرف تروریست‌های اخوانی خود ترکیه موسوم به داعش گروگان گرفته شدند، و ترکیه با ظاهر سازی سعی‌ در کشاندن ناتو به این کشور بود و به همین دلیل درخواست تشکیل جلسه اضطراری ناتو را داده و سعی‌ در بزرگ کردن گروه جنایت کار اخوانی داعش را داشت (که تعدادشان به ۱۰۰۰ نفر هم نمیرسد) که فلان ناکام ماند و ناتو درخواستش را ردّ کرد، و غیر مستقیم گفت خر خودتی!
( آگاهان می‌گویند ارتش خود ترکیه تشکیل شده است از چند زنگرا و همجنس باز که اگر ناتو نباشد، ترکیه یک هفته هم به عنوان کشور دوام نمی‌اورد!) .
و بعد از ناکام ماندن بلافاصله گروگان‌های ترک آزاد شدند! یعنی‌ ترک‌ها از روی حماقت حتی فکر نکردن با این کار دست خود را رو میکنند و سعی‌ نکردند این کثافت کاریشان ( گروگان گرفتن خودشان) را کمی‌ کش دهند تا به این اندازه مسخره و مضحک بنظر نیاید.

آقای آندرس فوگ راسموسن دبیرکل دانمارکی ناتو، در پاسخ به درخواست ترکیه مبنی بر دخالت ناتو در جهت آزاد سازی گروگان‌های ترک که در حمله گروه تروریستی داعش به گروگان گرفته شده‌اند، گفت ناتو در این مورد کاری نمیتواند بکند.

دبیرکل ناتو تاکید کرد که این سازمان نمی‌تواند در وقایع عراق نقشی ایفا کند.

به گزارش العالم، آندرس فوگ راسموسن در نشستی خبری در مادرید، با اشاره به ربوده شدن ۸۰ تبعه ترکیه در عراق، ربایندگان را به آزاد کردن فوری گروگان‌ها فرا خواند و گفت: این اقدام مجرمانه هیچ توجیهی ندارد... اما پیمان آتلانتیک شمالی (ناتو) در عراق نقش و وظیفه‌ای بر عهده ندارد، هرچند ما وقایع این کشور را از نزدیک دنبال می کنیم و همه طرف‌ها را به توقف خشونت‌ها فرا می خوانیم.

این اظهارات در حالی مطرح می شود که در پی ربایش ظاهری ۸۰ تبعه ترک در موصل عراق به دست تروریست‌های اخوانی وابسته به ترکیه، داعش، نمایندگان کشورهای عضو ناتو، روز (چهارشنبه) به درخواست ترکیه نشست اضطراری تشکیل دادند.

هیچ نظری موجود نیست: