۱۷.۳.۹۳

آخوند‌ها اگر کار میکردند و انرژی خود را مانند دیگر مردان جامعه برای کار بدنی و کار مثبت صرف میکردند، توان اضافی برای پرداختن به سکس در ۲۴ ساعتِ شبانه روز، و تمرکز بر پایین تنه نداشتند، و در نتیجه از گرمای روی صندلی هم تحریک نمیشدند و همه را هم مثل خود نمیدیدند!


دلیل اینکه تمامی فکر و ذکر آخوند‌ها و یا این جماعت همیشه مفتخور، تنبل، بیکار و شیاد متمرکز بر روی سکس و زن هاست، این است که این گروه همش نشستند و میخورند و کاری انجام نمی‌دهند و در نتیجه انرژی و توان بدنیشان بطور طبیعی مصرف نمیشود، و این انرژی انباشته شده برای آزاد سازی خود راهی‌ ندارد بجز اینکه از طریق سکس و ارضاع و دفع شهوت از انباشت خود بکاهد. و به تدریج و بر اثر تداوم و استمرار این کار تبدیل به عادت و در نتیجه یک نوع انحراف جنسی‌ میشود.

و به مصداق اینکه کافر همه را به کیش خود پندارد، این جماعت نیز همه مردان و زنان جامعه را مانند خود می‌بینند، و برایشان غیر قابل باور است که مردان و زنانی هم در جامعه وجود دارند که گاهی روز‌ها به سکس فکر نمیکنند، و گاهی‌ آنچنان از نظر بدنی خسته‌ا‌ند که به سختی میتوانند سکس داشته باشند ( در واقع نیم بیشتری از زنان و مردان همه جوامع بشری اینچنین اند) و در نتیجه برای همه جامعه همان نسخه‌ای را میپیچند که به درد انحراف جنسی‌ خودشان می‌خورد درست مثل اینکه به یک آدم سالم دوا و داروی یک بیماری که از نارسانی کلیه رنج میبرد بدهیم! نتیجه این است که آدم سالم را نیز عمداً و به طور مصنوعی به بیماری کلیه دچار ساخته‌ایم و بطور تلقینی شاش بند کردهیم .
و متاسفانه تا جامعه به جای آنها زحمت می‌کشد و خرج این گروه مفتخور را میدهد، درگیر دیوِ شهوت آنان نیز هست. 

هیچ نظری موجود نیست: