۲۰.۲.۹۳

شهدای راه کرونا، ایدز و طاعون!!.... اگر میخوای شهید شی‌، برو کرونا بگیر!


عضو مجمع آخوند‌های مفتخوار و مزخرف گوی سلفی، وهابی سعودی اعلام کرد که در صورت اعلام "کرونا" به عنوان یک بیماری همه گیر، هر فردی که جان خود را به علت ابتلا به این ویروس از دست بدهد، "شهید" محسوب می شود . ( ایدز و طاعون هم جز این فتوا محسوب می‌شوند، یعنی‌ هر عربی‌ ایدز بگیرد و بر اثر آن بمیرد، شهید است!)

به گزارش العالم، روزنامه "الحیات" چاپ لندن به نقل از "علی الحکمی" نوشت : اگر سازمان بهداشت جهانی و پزشکان متخصص بیماری کرونا را نوعی بیماری همه گیر تشخیص بدهند، هر کسی که به دلیل ابتلا به این بیماری جان خود را از دست بدهد، مانند فرد درگذشته به دلیل ابتلا به طاعون، شهید است.!!
 

سازمان بهداشت جهانی تاکنون بیماری کرونا را به عنوان یک بیماری همه گیر اعلام نکرده است . ( با پولی‌ که سازمان بهداشت جهانی‌ از اعراب می‌گیرد، چارهٔ‌ای ندارد بجز رفتار یک غلام حلقه بگوش و اصولا هدف از ساخت این سازمان‌های جهانی‌ که غربی‌ها علم کردند، این است که از احمق‌ها باج گیری کنند)
منبع و منشأ بیماری کرونا نامعلوم است، و درمان و واکسن پیشگیری ندارد و مسری نیز هست و وزارت بهداشت عربستان تلاش می کند که این بیماری را کنترل کند. ( تا کنون وزارت بهداشت عربا، میلیون‌ها دلار به آزمایشگاه‌های غربی پرداخت کرده‌اند تا آنها این ویروس را کنترل کنند، ولی‌ تا به حال ویروس پیروز بوده است)
افزایش آمار ابتلا و مرگ ناشی از کرونا باعث نگرانی بیشتر عربستان و چند کشور دیگر در جهان شده است.





هیچ نظری موجود نیست: