۲۲.۲.۹۳

ورود کاروان تیم ملی‌ فوتبال کشورمان به اتریش


از وقتی‌ تیم‌ ملی‌ ایران پیروزمندانه و با عنوان دومین تیم‌ منتخب به لیست شرکت کنندگان جام جهانی فوتبال برزیل پیوست، تو گویی آتش جهنم به جان بی‌مقدار یک مشت پانترک عقده‌ای و پان عرب تو سری خورده مفلوک و اربابشان که حتی با خرج‌های میلیونی هم هیچ وقت هیچی‌ نمیشوند، انداختند. اگر خبر‌ها را پیگیری کرده باشید، این دو قشر که اکثرا مشاغل بالای نظام جنایتکار آخوندی را نیز در دست دارند، شبانه روز تلاش کرده و میکنند تا آنچنان ضربه‌ای به تیم ملی‌ ایران بزنند و در کار آن اخلال ایجاد بکنند، که با روحیه‌ای ضعیف و بدون آمادگی راهی‌ این بازی‌ها شود. و این پلیدی و شیطان صفتی فقط در کشوری که از طرف اجانب اشغال شده است اتفاق میفتد و بس.
بهر حال در جهت آمادگی تیم ملی‌ ایران برای شرکت در مسابقات جام جهانی‌ برزیل،
کاروان تیم ملی فوتبال کشورمان متشکل از ۱۸ بازیکن، کادر فنی و چند تن از مسئولین بلند پایه فدراسیون فوتبال روز دوشنبه ۲۲ اردیبهشت ماه وارد فرودگاه وین شد.


اعضای تیم ملی فوتبال که جهت برپایی اردوی تدارکاتی در راه جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل به کشور اتریش سفر کرده اند، بلافاصله پس از ورود با اتوبوس به کمپ محل تمرین خود که در فاصله ی ۱۴۰ کیلومتری شهر وین واقع است عزیمت کردند.

مهدی محمد نبی دبیر کل فدراسیون فوتبال و سرپرست فعلی تیم ملی در بدو ورود خود از آمادگی کامل فدراسیون برای حمایت همه جانبه از تیم ملی فوتبال سخن گفت و در پاسخ به سوالی در ارتباط با وضعیت سید مهدی رحمتی اضافه کرد: ما همگی از خانواده فوتبال هستیم و ایشان نیز عضوی از این خانواده به حساب می آید اما نظر نهایی به عهده سرمربی تیم ملی است. اگر ایشان تصمیم به دعوت از این دروازه بان خوب کشورمان داشته باشد بنده و رئیس فدراسیون آمادگی این را داریم تا شرایط لازم را برای حضور وی در تیم ملی فراهم کنیم.

کارلوس کی روش، سرمربی نام آشنای تیم ملی ایران نیز در گفت و گو با خبرنگار ما، اردوی اتریش را گامی مثبت برای ادامه ی کار تیم ملی فوتبال دانست و گفت: ما برای کار و تلاش به اینجا آماده ایم و می خواهیم بیشترین بهره را از اردوی تدارکاتی خود در مسیر بهبود وضعیت تکنیکی و تاکتیکی بازیکنان و افزایش توانایی‌های آنها ببریم.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار ما مبنی بر احتمال صعود ایران از مرحله ی گروهی جام جهانی ۲۰۱۴ خاطرنشان کرد: ما امیدوار هستیم و رو به جلو حرکت می کنیم و باید ببینیم تا آغاز رقابت‌ها به چه میزان از آمادگی روحی و جسمی برای حضور در میان برترین‌های دنیا رسیده ایم.

قرار است در این اردوی تدارکاتی که سه هفته به طول می انجامد شاگردان “کارلوس کی روش” در تاریخ‌های ۱۸، ۲۶ و ۳۰ می به ترتیب مقابل تیم‌های بلاروس، مونته نگرو و آنگولا صف آرایی کنند تا آمادگی تیم ملی فوتبال ایران یک ماه مانده به مسابقات جام جهانی، محک جدی تری بخورد.

تیم ملی کشورمان در جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل که از تاریخ ۲۲ خرداد و با حضور ۳۲ تیم راه یافته به این مسابقات آغاز می شود، با
تیم‌های آرژانتین، نیجریه و بوسنی همگروه است.

حامد ابراهیمی
وین ـ اتریش

هیچ نظری موجود نیست: