۲.۳.۹۳

بر طبق احادیث، امام مهدی به دست یکی‌ از خواهرن بسیجی‌ کشته میشود، برای سلامتی آقا امام زمان، مواظب فاطی کماندو‌ها باشید!


دانشمند سفیه هان کسی‌ است به نام علّامه! محمد باقر مجلسی که در حماقت به الاغ حسادت برده و خلاصه اینکه کتابی نوشته به نام بحار الانوار مجلسی که از مجله طنز کاریکاتور خنده دار تر است.

چند خطی از این کتاب مضحک به عنوان جوک در اینجا گذشته میشود، تا بدانید پیروان مومن و متعصب این مذهب، در چه کارخانه ای، سفیه و احمق شده اند:

باقر مجلسی می‌نویسد:
«امام مهدی ، پس از ظهور، ۱۹ سال حکومت می کند و ریشه تمام دشمنان محمد و علی را از روی زمین برمی افکند. آنگاه به دستِ زنی ریشدار کشته می شود!! ( حتما یکی‌ از خود خواهران زینب و یا فاطی کماندو سرکوب شده است، چرا که به جز این خواهران، هیچ زن دیگری در این قرن حاضر نیست با ریش و سیبیل در انظار حاضر شود و تنها فاطی کماندو‌های بی‌ حیا و نکره هستند که حیف‌شان میاید به ریش و سیبیل کلفت خود دست زده و آنرا صفا بدهند! در نتیجه قاتل خودی ایست)

پس از کشته شدن مهدی، حسین ابن علی او را غسل می دهد و کفن می کند و در گورش می نهد.( یعنی‌ حسین هم قرار است با امام غایب، یهو حاضر شود، و تازه از او هم بیشتر میماند! این بابا حریف یه لشگر پسر خاله و فامیل عرب خود نشد، تا جای که سر خودش و فرزندانش را گوش تا گوش بریدند، چجوری و با چه رویی میخوهد ظهور کند مجدد؟ ) حسین ابن علی پس از مهدی قائم، مدت ۳۰۹ سال به نام امام منتصر در جهان سلطنت می کند.( می‌خرم برات ) پس از او، نوبت حکومت علی ابن ابوطالب می رسد و او هم مدت ۴۴۰۰۰ سال؛ (بلی درست دیدید؛ چهل و چهار هزار سال به نام امام سفاح) سلطنت می کند. آنگاه نوبت سلطنت به محمد ابن عبدالله می رسد. وی مدت پنجاه هزار سال سلطنت خواهد کرد. پس از او دوباره علی ابن ابوطالب رجعت و سلطنت می کند و این دور تسلسل ادامه خواهد یافت.» ( فکر کنم کتاب ارباب حلقه‌ها را هم همین بابا نوشته، انگلیس‌ها ازش کش رفتند)
یعنی حسین، علی و محمد، زنده شده و رجعت می کنند! ( اونوقت چرا هر کدومشون با فلاکت در سنین جوانی‌ و میان سالی‌ مثل پشه کشته شدند؟ چرا از همان زمان ۵۰،۰۰۰ سال زندگی‌ را ادامه ندادند و خوابیدند تو آب نمک؟؟ )

در نتیجه پیدا کنید میزان بلاهت «علّامه محمد باقر مجلسی» را که تمام آیت الله العظماهای شیعی، کتاب رسالۀ مرجع تقلیدشان را از روی کتابهای او کپی می کنند! در ضمن توجه فرمایید از حسن –برادرِ بزرگ حسین- در این رشته زنجیر زده شدن و سلطنت، خبری نیست؛ زیرا او خلافت و امامت را با گرفتن پول بسیار کلانی به معاویه ابن ابوسفیان فروخت. پس لاجرم او زنده نخواهد شد و سلطنت نخواهد کرد!

نویسنده : محمد علی مهرآسا ، برگرفته از سایت پیام پارس



به گفته باقر مجلسی، قاتل امام زمان یه چیزی تو این مایه هاست !! عکس
خواهر سیده زهرا زین العابدین ۲۸ ساله از غزه !

هیچ نظری موجود نیست: