۶.۳.۹۳

غربی حرامزادهِ روانی‌ِ معتادِ جانی بربر حتی از رقصیدن جوانان ایرانی‌ میترسد


جوانان همه کشور‌ها ی جهان میتوانند با ترانه‌ای به نام هپی" برقصند، بجز جوانان کشور اشغال شده ایران که توسط آخوند‌های‌ نوکر و دست نشانده غرب که با ایران و ایرانی‌ دشمنی خونی" دارند ، ویران شده و میشود. چرا؟ چون اروپایی بربرِ جنایتکار از زنده بودن ایرانیان میترسد و همه کار انجام میدهد تا پارس‌ها را تحقیر کرده و بدین ترتیب رد جنایتی که ظرف ۲۰۰ ساله گذشته بر ضد امپراطوری انسانیت پارس‌ها انجام داده است را بپوشاند. مرگ بر انگلیس و فرانسه و نوکران دست نشانده آنها، ترکا، اعراب و آخوند‌های حرامزاده که نزدیک به ۴۰ سال است که ایران را تصرف کرده و مانند زالو خونِ این سرزمین و مردم آنرا مکیده و سرزمین‌های ورشکسته و تهی از هر چیزی بجز جنایتِ خود را بطور مصنوعی آباد ساخته ا‌ند، و برای جوانان ایرانی‌ جز مواد مخدر، اعدام و اشک ریختن، انجام هر کار دیگری را جرم میدانند و آنان را مجازات میکنند!

ترانه ی «خوشحال» یا «شاد» (Happy) از فرل ویلیامز (Pharrell Williams) یکی از موفق ترین و پرفروش ترین ترانه های ماه های اخیر بوده. این خواننده ی آمریکایی در موزیک کلیپ خود در مناطق مختلف لس آنجلس می خواند و می رقصد. کلیپ اینترنتی آن به مدت ۲۴ ساعت است و به احتمال زیاد طولانی ترین کلیپ اینترنتی ست. بینندگان می توانند در اینترنت بخش های مربوط به ساعتی خاص را کلیک کنند و ببینند. 
در این کلیپ فقط خواننده اصلی نیست که خوشحال می رقصد، بلکه عده ای از افراد مشهور نیز در آن نقش آفرینی کرده اند و تعداد بسیاری از انسان های گمنام، از کودک گرفته تا پیر، در آن با موزیک «خوشحال» می رقصند.


بر اساس این موزیک کلیپ صدها ویدئو در شهرهای مختلف دنیا ساخته شده که مردم کشورهای مختلف را در حال رقص و شادی نشان می دهد. چندی پیش ویدئویی نیز از رقص شماری از مسلمان های بریتانیایی با این آهنگ در سایت یوتیوب منتشر شد. این موزیک ویدئو که «مسلمان های خوشحال بریتانیایی» نام دارد، از زمان انتشارش بر روی سایت یوتیوب در ۱۵ آوریل بیش از یک میلیون و ۱۶۰ هزار بیننده داشته است. ویدئوی فرل ویلیماز در برخی کشورهای مسلمان نیز بازسازی شده که لینک برخی از آنها در پایین آمده.

در ایران نیز چند دختر و پسر جوان بر اساس این موزیک کلیپ ویدئویی ساختند که در آن با آهنگ «هپی» در کوچه‌های تهران و روی پشت‌بام می رقصیدند. این ویدئو در در روزهای اخیر ده‌ها هزار بیننده داشته است (لینک در پایین). زمانی کوتاه پس از انتشار این ویدئو پلیس ایران اعلام کرد که کسانی را که در این ویدئو نقش آفرینی کرده بودند پس از دو ساعت شناسایی و در عرض شش ساعت دستگیر کرده است. در تلویزیون ایران چند تن از افراد دستگیر شده در حالی که پشت به دوربین ایستاده بودند وادار به اظهار ندامت شدند.

«در گزارش تلویزیون ایران که با جمله «آبرویی که در سراب تست بازیگری ریخته شد» آغاز می شود، آمده که این افراد توسط گروهی»اغفال» شده اند. در این گزارش بازداشت شدگان که چهره های آنها مشخص نیست می گویند که به آنها گفته شده قرار است برای فیلم سینمایی مجازی از آنها تست بازیگری گرفته شود. آنها می گویند که به آنها گفته اند که قرار نیست چیزی که ضبط می شود در جایی پخش شود. بنا بر برخی از گزارش‌های تائید نشده تعداد افرادی که در این رابطه دستگیر شده اند سیزده نفر بوده، اما منابع رسمی تعداد قطعی بازداشت شدگان را اعلام نکرده اند.» ساعاتی پس از اعلام خبر بازداشت این عده، فرل ویلیامز در صفحه فیس‌بوک خود نوشت: «بسیار مایه تاسف است که این بچه‌ها به خاطر تلاش برای ترویج شادی دستگیر شده‌اند».

طبق آخرین گزارش های رسمی، همه دستگیرشدگان به جز سازنده این کلیپ، روز چهارشنبه با سپردن وثیقه آزاد شده اند.


لینک یازده موزیک کلیپ که یا در کشورهای مسلمان و یا توسط مسلمانان بر اساس کلیپ «هپی» ساخته شده، در پایین آمده. نکته قابل توجه این است که در همه این ویدئوها زنان، چه بی حجاب و چه با حجاب، نقش آفرینی کرده اند، حتی در سودان. تنها ویدئویی که هیچ نشانی از زن در آن نیست، متعلق به فلسطینیان غزه است. با این که در پایان ویدئو از «مردم فلسطین» نام برده می شود، ولی یک زن هم در این ویدئو، حتی به عنوان عابر پیاده، نشان داده نمی شود. نکته مهم دیگر در این ویدئو مردی ست که با کوله پشتی خود می رقصد. این صحنه که بارها تکرار می شود، اشاره ای ست آشکار به بمبگذاری های انتحاری ای که به rucksack bombs معروفند و در آن مواد منفجره در داخل کوله پشتی جا داده شده بوده.



ورژن «مسلمان های خوشحال انگلیسی‌»


ورژن استانبول – ترکی



ورژن عمان – اردن



ورژن جاکارتا – اندونزی



ورژن ابوظبی – امارات



ورژن مصر



ورژن بیروت – لبنان


ورژن کویت



ورژن خارطوم – سودان



ورژن غزه – فلسطین



ورژن ایرانی
Iran Happy video - dancers sentenced to lashes and jai

منبع: سایت آزاده سپهری