۲۸.۱.۹۳

بر طبق علم اسلامی، انسان‌ها با شاش شتر و بال مگس درمان می‌شوند!


"احمد عبدالمعطی حجازی" در مقاله‌ای در روزنامه "الاهرام" مصر، خاطرنشان کرد: ما به دین و دنیا نیازمندیم ولی واقعیت این است که امروز دیگر با روش‌های متحجر صحراهای خشک، عقب مانده و وحشی ۱۴۰۰ سال پیش و داود انطاکی خود را درمان نمی کنیم بلکه با طب امروزی خود را معالجه می کنیم ! ( طبّ امروزی را دانشمندان و بزرگ مردان علم طبّ ایران، ابو علی‌ سینا و مجوسی ، زکریای رازی‌ و دیگران پایه گذاری کردند، آنچه که بعد‌ها غربی‌ها به آن افزودند، بیشتر به ضرر بشریت و اکو سیستم کره زمین بود تا سود آن)

وی در ادامه می پرسد: چگونه در این دوران می توانیم با ادرار شتر خود را معالجه کنیم؟ و چگونه "بخاری" را که این حدیث منسوب به پیامبر اسلام را در کتاب موسوم به "صحیح" بخاری روایت کرده، باور کنیم؟

وی در ادامه می پرسد: چگونه روایت ابوهریره را درباره روایت مداوا با بال مگس که به پیامبر اسلام نسبت داده است، باور کنیم؟ در این روایت آمده است که اگر مگسی در ظرف غذایمان افتاد، آن را کامل در غذا غوطه ور سازیم تا از دارویی که در یکی از بال‌های آن است، بهرمند شویم و سم ناشی از بال دیگر را خنثی سازیم!!

حجازی در پایان می گوید: اگر ابوهریره این روایت را نقل و ابن ماجه آن را استخراج و بخاری آن را در صحیح خود ثبت کرده، آیا باید آن را باور کنیم و با مگس و ادرار شتر به معالجه خود بپردازیم؟ یا این که از طب نوین و عقل و معرفت خود کمک بگیریم و این باورها را از میراث خودبزداییم؟ به راستی چه کسانی باید در بازنگری این امور پیشگام باشند؟ آیا کسی جز علمای الازهر و شیوخ ارجمند باید این کار را انجام دهند؟

گفتنی است، ابوهریره که حتی درباره نام اصلی وی و پدرش اختلاف بسیار وجود دارد و در طول عمر خود کمتر از دو سال، آن هم به طور منقطع در کنار پیامبر اسلام بوده، منبع اصلی احادیث اهل سنت است و تعداد احادیث نقل شده از وی، بیش از ۵ هزار حدیث و چندین برابر احادیث صحابه معروف و حتی چهار خلیفه نخست است!

به گواهی تاریخ، ابوهریره در سال ۲۱ هجری و در زمان خلیفه دوم به ولایت بحرین رسید، اما پس از دو سال عزل شد و عمر بن خطاب، او را به اتهام سرقت بیت المال، تازیانه زد.

منبع : العالم

یادآوری میشد که احادیث شیعه صد‌ها برابر احمقانه تر، مرتجع تر، مضحک تر، خنده دار تر و عقب مانده تر از احادیث اهل سنت است.

رومی‌های وحشی برای اینکه بتوانند با تمدن پارس‌ها و امپراتوری عظیم ساسانی که قرن‌ها آنان را در زیر پای خود نگاه و توحش آنان را تحت کنترل داشته و به آنان اجازه نمی‌داد جهان را با وحشیگیری‌های خود به باد فنا بدهند ( همان کاری که امروز میکنند )، مبارزه کنند، نیمه وحشی‌های کویر سوزان عربی‌ را صاحب دینی به نام اسلام کردند، و آنان را همراه خود ساختند، هر چند بعد از حمله وحشیانه آنان به ایران و چپاول همه چیز ایران، سال‌ها دچار طاعونی سیاه و سخت گشته و میلیون‌ها نفر از آنان به هلاکت رسیدند، ولی‌ در حمله‌ای که با کمک اعراب انجام گرفت امپراتوری جهان شمول پارس‌ها و ساسانی از بین رفت ( تازه همین هم با تردید همراه است، احتمال اینکه پارس‌ها و امپراتوری ساسانی بر اثر یک پدیده طبیعی مانند برخورد شهاب سنگ‌های عظیم به این منطقه از بین رفته باشند و بعد از آن اعراب و رومی‌ها به سرزمین‌های دچار بلا شده ایران حمله کرده باشند بسیار منطقی‌ تر از تاریخ ساختگی است که اروپایی‌ها به خورد ما داده‌اند، شهاب سنگ‌هایی‌ مانند آن شهاب سنگی‌ که سال پیش به طرف روسیه در حرکت بود و اگر روس‌ها آنرا در هوا منفجر نکرده بودند، و شهاب سنگ تماماً با زمین برخورد میکرد، نیمی از روسیه را نابود میساخت، و تازه بعد از اینکه با موشک‌های روسی هزار تکه شد و تنها یک تکه کوچک آن با سرزمین روسیه برخورد کرد، بخش عظیمی‌ را تحت تاثیر خود قرار داد. ) به هر حال بعد از حمله وحشی‌ها به سرزمین ایران، رومی‌ها دست و پا بریدن، سر بریدن، سنگسار کردن زن ها، سوزاندن، شلاق زدن و توحش‌هایی‌ که تا اوایل قرن ۲۰ هنوز در اروپا رواج داشت را به عنوان بخشی از قوانین دین جدید یعنی‌ اسلام به خورد اعراب دادند، اعرابی که اگر چه دزدی میکردند و آدم می‌کشتند ولی‌ از تکه تکه کردن، سر بریدن و توحش‌هایی‌ از این دست اکراه داشتند، و از سنگسار چیزی نمیدانستند چرا که کلا سنگ در آن سرزمین‌ها کمیاب بود، چیزی که در کشور‌های بی‌ حاصل و سنگی‌ اروپا فراوان پیدا میشد و در واقع رسم سنگسار هدیه اروپایی‌ها به مردم دنیا است، اعرابی که برای زن و مادر بیش از هر چیزی احترام قائل بودند و زن سالاری در بین شرقی‌‌ها یک اصل بود تا جایی‌ که اکثر خدایان آنان زن بودند ، و توحش سوزاندن و سنگسار کردن و تحقیر زنها نیز هدیه وحشی‌های اروپایی به دنیا است، و تازه وقتی‌ این وحشی‌ها با تمدن شرقی‌ آشنا شدند، محاسن، مزایا و اخلاق برگزیده آن را گرفتند و به جایش توحش خود را به این قسمت از دنیا تحمیل کردند و بعد در تاریخی‌ که نوشتند، همه چیز را وارونه نشان دادند، درست همان کاری که امروز میکنند.

هیچ نظری موجود نیست: