۷.۱۲.۹۲

فتوا‌های "علمی‌" علمای اسلام


اروپایی‌ها خیلی‌ دوست دارند دانش، دانشمندان، هنر و هنرمندان ایرانی‌ را برچسب اسلام زده تا به این وسیله رد چپاول‌های خود را گم کرده و در ضمن نام صاحبان اصلی‌ آن نیز به فراموشی سپرده شود. و برای همین هم در کنار آثار باستانی که از ایران دزدیدند و با افتخار در موزه‌هایشان نگاهداری میکنند، نوشته اند هنر و یا دانش اسلامی! و دانشمندان ایران را با عنوان دانشمندان اسلامی ثبت کرده‌اند.

ولی‌ وقتی‌ مردم با فتوا‌های "علمی‌" علمای اسلام در قرن ۲۱ مواجه می‌شوند، قیافه‌های اروپایی‌ها دیدنی‌ است که چرا که میدانند تنها مایه خنده به گیس و ریش خود شده‌اند، و هر بچه‌ای این را میفهمد و می‌پرسد ، که وقتی‌ در قرن ۲۱ علمای اسلام اینچنین می‌اندیشند، وای بر احوال قرن‌ها پیش.

برخی‌ از فتوا‌های علمی علمای اسلام به شرح زیر است:

- برای نمونه آنها خوابیدن زن را کنار دیوار حرام می دانند چرا که آنها دیوار را جنس مذکر فرض می کنند!

- یا حتی اخیرا در بازی فوتبال هم وارد شده و بیان می کنند به جای داور باید قاضی، وارد شده و

- همچنین صدور کارت زرد و قرمز حرام است چرا که در سنت صحابه این عمل وجود نداشته است !

- و اگر کسی در بازی فوتبال شکایت دارد، باید دو شاهد بیاورد؛ !!

و جالب اینجاست که علمای اسلام همه این فتواها و یا دستورات اسلامی علمی‌ را هم در فضای مجازی از جمله فیسبوک منتشر می کنند!!

و از زیر جواب این سئوال فرار میکنند که چگونه است استفاده از هر چیز نو و جدیدی را با این بهانه که در زمان صحابه نبوده، حرام می دانید ، ولی‌ خود از فضای مجازی استفاده می کنید ؟

علمای اسلام تا همین چندین سال پیش حتی با اداره پست و تلگراف مشکل داشتند و معتقد بودند نامه باید ماند زمان صحابه با کبوتر و ... فرستاده شود.

و یا بلندگو، دوچرخه، برق را ابزار شیطان دانسته و در مورد استفاده از آن هشدار داده و مومنین را از بکار گیری و حتی از دست زدن به آنان میترساندند!!

یک مشت عقب مانده ذهنی‌ که از هر چیزی میترسند، و معمولان هم خواب‌های وحشتناک خود را به عنوان حدیث و داستان‌های صدر اسلام برای مردم تعریف و ترس خود را به آنان تزریق کرده و مردم را از استفاده از عقل و خرد میترسانند، قرن هاست بلای جان مردم خاورمیانه و شمال آفریقا گشته اند، و تنها به این خاطر ادامه موجودیت داده و میدهند که از حمایت مطلق اروپایی‌ها برخوردارند.

هیچ نظری موجود نیست: