۲۱.۱۱.۹۲

استقبال بینظیر تماشاچیان المپیک سوچی از بازی‌ها و صفهای خرید بلیت


یکی‌ از موارد تفاوت‌های المپیک سوچی با دیگر المپیک ها، مانند المپیک لندن و یا ونکور در کانادا، تعداد تماشاچیان و استقبال از بازی‌ها میباشد. برخلاف المپیک لندن که بیش از ۷۰ درصد صندلی‌های ورزشگاه‌ها خالی‌ بود، و دولت انگلیس مجبور شد از سربازان برای پر کردن سالن‌ها استفاده کند، در سوچی جا برای تماشا کم آورده اند.

بسیاری از گردشگرانی که رنج سفر در زمستان را به جان خریده اند و خود را برای تماشای بازیهای المپیک زمستانی به سوچی روسیه رسانده اند، با مشکلی به نام صفهای خرید بلیت مواجه شده اند.

مردی که اهل چین است و در صف بوده است می گوید: «برای خارجیها از اینترنت بلیت خریدن دشوار است. فقط روسها می توانند از اینترنت بلیت بخرند و مثلا من نمی توانم. می بینید که صف تشکیل شده است.» دولت روسیه تمام امکانات را برای مردم خودش فراهم کرده تا در زحمت نباشند و این خارجی‌‌ها هستند که رنج در صف ایستادن را به دلیل تهیه نکردن بلیت از قبل میکشند.

برگزارکنندگان بازیها از تماشاگران خواسته بودند که برای اجتناب از صفهای خرید بلیت و معطلی به دلیل بازدیدهای بدنی، زودتر خود را به محل برگزاری رقابتها برسانند. اما بنا به گزارشها، استقبال بینظیر مردم از بازی‌ها باعث شده است که بسیاری از تماشاگران با تاخیر به محل برگزاری مسابقات برسند و سکوها وصندلیهای تماشاگران در هنگام برگزاری رقابت‌ها تماماً پر و خیلی‌‌ها به حالت ایستاده تماشاچی باشند.

سخنگوی بازیها گفته است که در روز شنبه ۱۰۰ درصد بلیتها به فروش رفته و بیش از ظرفیت سالن‌ها جایگاه تماشاگران پر شده است.

هیچ نظری موجود نیست: