۴.۱۱.۹۲

وهابی‌ها آنچنان در علم پیشرفت کرده‌اند که میتوانند فضا نورد به فضا بفرستند، البته با علم حشیش!


"خالد بن محمد العطیه" احمقی که حتی نمیداند در دنیای عرب چه خبر است، این روز‌ها دست آویزی برای تمسخر از طرف کاربران شبکه‌های اجتماعی عربی‌ شده است.

اظهارات عجیب وزیر امور خارجه قطر در پاسخ به سخنان همتای سوری خود در نشست ژنو۲، دستمایه طنز فعالان در کشورهای عربی شده است.

یک راس ابله به نام "خالد بن محمد العطیه" که عنوان وزیر امور خارجه قطر را یدک می‌کشد، دیروز در پاسخی عجیب به انتقادهای منطقی‌ و بجای "ولید معلم" وزیر امور خارج سوریه و نماینده این کشور در نشست مذاکره با تروریست‌ها و حامیانشان، موسوم به ژنو ۲ که به کارگردانی اتحادیه جنایت کار اروپا در ژنو برگزار میشود، از وهابیت و حامیان آن به دلیل دست داشتن در کشتارها و جنایتها در سوریه، مدعی شد:


"وهابیتی که نظام سوریه از آن سخن می‌گوید نسل هایی را پرورش داده که از بالاترین سطوح آموزشی برخوردارند و آنها موشکهایی را به فضا فرستاده‌اند"!!

سخنان عجیب و غیر قابل تصور وزیر خارجه قطر در نشست ژنو۲ با واکنش بسیاری از فعالان در شبکه‌های اجتماعی و اینترنت همراه شده است.
سایت الحدث نیوز نوشت: فعالان با انتشار ویدیویی در یوتیوب برای تمسخر اظهارات وزیر خارجه قطر، تأکید کردند "عربستان در تاریخ خود حتی شاهد پرتاب یک موشک و حتی یک گربه به فضای خارج از زمین نبوده است، و دولت سعودی فقط به دلیل برگزاری مسابقات زیباترین بز یا قوچ یا اعزام انتحاری‌ها به سوریه و لبنان و دیگر کشورهای منطقه، و صدور فتواهای عجیب و غریب مانند جهاد نکاح معروف شده است".

منبع




هیچ نظری موجود نیست: