۲۵.۱۰.۹۲

اولاند نگران تروریست‌های فرانسوی اعزامی به سوریه است!


رئیس جمهور فرانسه معروف به احمقترین رئیس جمهور دنیا، با اعلام حضور ۷۰۰ نفر از فرانسه در جنگ سوریه، درباره این موضوع ابراز نگرانی کرد.

"فرانسوا اولاند" دیشب اذعان کرد، ۷۰۰ فرانسوی و خارجی از این کشور برای جنگیدن به سوریه رفته اند.

وی این رقم را بسیار بالا توصیف کرد و گفت که شماری از این افراد در سوریه کشته شده اند.

اولاند در کنفرانس خبری( سه شنبه شب ۲۴ دی‌ ماه ۱۳۹۲ برابر با ۱۴ ژانویه ۲۰۱۴) گفت: باید (به این افراد) هشدار بدهیم و با تعدادی از شبکه‌ها و کانون هایی از تروریسم حمایت می کنند، مبارزه کنیم.

رئیس جمهور فرانسه قول داد با این مساله قاطعانه برخورد کند و گفت: کسانی که با این پدیده به آسانی و نرمی برخورد یا پوششی برای آن فراهم می کنند، بهای آن را خواهند پرداخت.

فرانسوا مالینز، دادستان کل فرانسه نیز هشدار داده است بیش از ۴۰۰ نفر در این کشور آماده رفتن به سوریه هستند.

دادستان کل فرانسه با اشاره به بازگشت شماری از این تروریستها به فرانسه، آنها را تهدید دوگانه دانست و گفت: این مساله ایجاب می کند نهادهای ذیربط همواره هوشیار باشند.

هفته گذشته یک منبع آگاه این رقم را ۵۰۰ نفر اعلام، و کشته شدن ۲۰ نفری که فرانسه را برای جنگیدن در سوریه ترک کرده بودند، تایید کرد. علاوه بر این والدین یک جوان فرانسوی که برای حضور در جنگ سوریه به این کشور رفته بود، هفته گذشته اعلام کردند به آن‌ها اطلاع داده شده که او در انفجاری کشته شده است. چند ماه پیش نیز برادر او کشته شده بود.

منبع

منظور احمقترین رئیس جمهور دنیا این است که تا وقتی‌ ما خودمان میتوانیم به طور مستقیم دخالت نظامی کرده، جنگنده بفرستیم شهر‌ها را بمباران کنیم و کارگزارانمان رئیس جمهور کشور‌ها را در روز روشن در خیابان شکنجه و بعد ترور کنند، چرا عده‌ای سرخود بروند بجنگند؟ و چون این عده‌ اکثرا از مسلمانان مهاجر هستند پس به این بهانه آنان را از کشورمان اخراج کرده و پدرشان را درمیاوریم!! داستان همینه.



هیچ نظری موجود نیست: