۱۰.۹.۹۲

از کرامات شیخ ما این است: هر وقت خطبه میخواند، ملت تا ۲ ماه میخندند.

جنتی در حال رقابت با مونالیزا!

سایت «دولت بهار» وابسته به محمود احمدی‌نژاد ( بر باد دهنده ایران و سنگ صبر مادر چاوز) نوشته که احمد جنتی «پیر» ( کمی‌ جوان تر از خدا ) را «گردن کلفت‌های عربده‌کش» ( علی‌ خامنه‌ای یه کتی رهبر احمق‌ها و پادو‌های عربده کش بیخاصیتِ دزد‌ صفت و جانی مسلک و فاشیست منش او، منظور است) تک و تنها برای دفاع از جمهوری اسلامی راهی «میدان» کرده‌اند!!

این سایت روز شنبه (دوم آذر) بی‌آنکه به هویت این «گردن کلفت‌ها» ( بلا نسبت الاغ )اشاره کند٬ نوشته آن‌ها کسانی هستند که پیش‌تر «صدای عربده‌کشی و انحراف یابی‌شان در فضای سیاسی طنین انداز می‌شد.»

«دولت بهار» افزوده این افراد در حال حاضر «به گوشه‌ای خزیده‌اند! و پیرمرد ۸۷۰۰ ساله‌ای چون جنتی را تک و تنها راهی میدان دفاع از جمهوری اسلامی کرده‌اند.» ( تک و تنها؟ جنتی؟ یک لشگر اجنه با جنتی همراهند، بی‌خودی که ۱۰۰۰۰ سال عمر نکرده این پیر مرد نمردنی)

این سایت سخنان احمد جنتی در نماز جمعه این هفته تهران را «دفاع بد» از از موضع نظام درباره حوادث سال ۸۸ ارزیابی کرده و خطبه‌های وی را «ناکارآمد»( منظورش اینه که کثافت زد به اصل نظام ) توصیف کرده است.

«دولت بهار» افزوده «پاس گل‌های جنتی به مخالفانش مسئله جدیدی» نیست و «صد البته نتیجه مصاف احمد جنتی با علی مطهری از پیش روشن است.» ( اینجا خود نویسنده هم متوجه نشده چی‌ نوشته)

یادداشت این سایت حامی احمدی‌نژاد پس از حمله بی‌سابقه علی مطهری به احمد جنتی منتشر شده است.

علی مطهری در یادداشتی که امروز در سایت شخصی خود منتشر کرده به صراحت نوشته جمهوری اسلامی از محاکمه علنی میرحسین موسوی و مهدی کروبی واهمه دارد.

مطهری افزوده چنانچه این دادگاه به صورت علنی برگزار شود حقایق برای مردم روشن خواهد شد.

منبع



هیچ نظری موجود نیست: