۱۴.۹.۹۲

یارب مباد آنکه گدا معتبر شود


انگیس‌ها یک عمره که نقش زالو را در دنیا بازی میکنند، یعنی‌ به ملت‌های دیگر میچسبند و از خون زنان و کودکان مردم دنیا شکمشان را سیر میکنند. ۳۵ سال پیش درست در مرز ورشکستگی، گرسنگی و نابودی، انقلاب کثیف اسلامی را در ایران به راه انداختند و با کمک ترک‌های تازه به دوران رسیده و سه کشور ساختگی عربستان، ترکیه و اسرائیل، نه تنها بر کل منطقه خاورمیانه و شمال آفریقا ( مناطق صاحب ثروت) استیلا یافتند، بلکه با بدست آوردن ثروت این منطقه بر کل دنیا نیز حاکم گشتند. امروز این هشت پای زالو منش بقدری در ثروت غوطه میخورد و بی‌نیاز از هر مطلبی است که برایش دنیا و مافیا بازیچه‌ای بیش نیستند، و می‌تازد آنچنان که میخواهد. و انگلیسی‌ که سیب زمینی‌ پخته خوراک ملیش بود، و خیلی‌ که به خودش عزت می‌گذاشت، آنرا با تکه‌ای ماهی‌ تلخ در صفحه روزنامه‌ای چرک می‌پیچید و هفت آسمان را سیر میکرد، و در کاخ ملکه با کارد و چنگال نخود فرنگی سبز می‌خورد، امروز ساندویچی‌ میخورد که بیش از سه کیلو وزن دارد.

به نوشته روزنامه « دیلی میل» جیمز برتل ۲۶ ساله انگلیسی ساندویچی به وزن تقریبا سه و نیم کیلو را بلعید. او « غول ساندویچ» را در کافه « سائوتند – آن- سی» سفارش داده بود و در عرض ۳۶ دقیقه آن را خورد. برای خوردن این ساندویچ ۴۵ دقیقه در اختیار مشتریان این کافه گذاشته می شود.


به گفته مشتری کافه، او بعد از دیدن عکس ساندویچ در اینترنت ( فیس بوک) تصمیم گرفت آن را امتحان کند. این ساندویچ به اندازه یک بچه بود. با دیدن آن فکر کردم حتما باید بخورمش!

برتل اولین مشتری این کافه است که توانسته این ساندویچ را بطور کامل و در زمانی کمتر از وقتی که کافه به مشتریان خود می دهد ببلعد. علاوه بر محتویات این ساندویچ که عبارت است از انواع گوشت، املت و سبزیجات و پنیر ، سیب زمینی سرخ شده و سالاد کلم نیز جزئی از این « غول ساندویچ» است. این ساندویچ ۸ هزار کالری دارد و از شش لایه نان درست شده است.

این ساندویچ بزرگ حدود یکسال پیش در فهرست غذای کافه ظاهر شد. از آن زمان تا کنون ۱۱۶ نفر سعی کردند آن را بخورند. اما هیچ کس از عهده این کار برنیامد. بر طبق شرایط کافه ، هر کس که نتواند « غول ساندویچ» را بخورد باید یک پوند به صندوق جوایز واریز کند. حالا ۱۱۶ پوند و تی شرت یادگاری به برتل رسید.

پرس‌های عظیم غذا در لیست غذای تمام کافه‌های جهان وجود دارد. کافه‌های جهان، استیک و بورگر و سیب زمینی سرخ کرده غول پیکر را که هر کدام چند کیلو وزن دارند به مشتریان خود تعارف می کنند و هشدار می دهند که این غذاها باید طی مدت زمان محدودی خورده شود. اگر مشتری از عهده این کار برآید، جایزه‌ای به او تعلق می گیرد و پول این نوع غذاها در اکثر موارد از طرف کافه پرداخت می شود.

هیچ نظری موجود نیست: