۲۱.۸.۹۲

اعلاميه حزب مشروطه ايران (ليبرال دمکرات) ...... حمایت از اقدام شاهزاده رضا پهلوى


اعلام یک هفته عزاى ملی تحت عنوان "نه به اعدام و نه به خشونت" از سوى شاهزاده رضا پهلوى برای قربانیان اعدام و خشونت در ایران، اقدامى است براستى بموقع كه زمان آن فرا رسیده بود.

حزب مشروطه ایران ( لیبرال دمكرات) ضمن استقبال از این اقدام و اعلام حمایت از آن، بدینوسیله از هم میهنان خود با هر اندیشه و باور‌سیاسی در سراسر ایران و جهان می‌خواهد تا با حمایت از این اقدام انسانى به هر وسیله كه می‌توانند با اعدام و اعمال خشونت از هر سو كه باشد به مخالف و مبارزه برخیزند و انزجار خود را از اعدام هموطنان خود توسط نظام خونبار جمهورى‌اسلامى و گسترش حس انتقام‌جوئى و هر نوع خشونت به طور كامل اعلام كنند.

بیش از سه دهه و نیم اعدام‌هاى بی‌شمار، گورهاى دسته‌جمعى، گسترش خشونت و كینه و حس انتقام‌جوئى در میان خانواده‌هاى قربانیان و در میان ایرانیان توسط جمهورى جهل و جنون اسلامى، این حقیقت انكار‌ناپذیر را براى ایرانیان روشن ساخته است كه اعدام و خشونت حلال هیچ مشكلى نیست!

حزب مشروطه ایران (لیبرال دمكرات) سال‌هاست منع حكم اعدام به هر بهانه‌ای كه باشد را سرلوحه سیاست‌هاى خود قرار داده است. قدم نهادن در راه مبارزه با حكم غیر انسانى اعدام كه چیزی جز حلقه اتصال خشونت از نسلى به نسلى دیگر نیست، اساسى‌ترین قدمى‌ست كه می‌توان براى فرداى ایران، ایرانى آزاد و بدور از خشونت برداشت.

حزب مشروطه ایران (لیبرال دمكرات) از این روى پیوستن و حمایت از این اقدام انسانى را به همه عاشقان ایران و همه آنانی كه آرزوئى جز زیستن فرزندان ایران در فضائى امن و بدور از خشونت ندارند توصیه می‌كند. باشد كه با نهادینه كردن مخالفت با حكم اعدام و خشونت در جامعه ایران و گسترش حس همدردى با قربانیان خشونت، پایه‌هاى فردائى بهتر را براى فرزندان ایران زمین از همین از امروز پی‌ریزى كنیم.


پاينده ايران
زنده باد ملت ايران


منبع

هیچ نظری موجود نیست: