۲۸.۷.۹۲

مافیای برادرن لاری جانی

ترجمه نطق پیش از دستور علی‌ لاری جانی یکی‌ از ۵ سر اژدهای مخوف و مافیای برادرن لاری جانی:
برادران لاریجانی که خود خمینی گوربگوری سفارش کرده بود که به آنها پست و مقامی داده نشود چرا که دربست نوکر حلقه بگوش انگیس ها هستند و خائن به ملت ایران و علی‌ لاریجانی که دزدی‌ها و جنایت خود و برادرانش بارها در صحن مجلس آخوندی با سند و مدرک افشا شده است، مجددا معلم اخلاق میشود!!
چرا؟ چون قرار است محموله چند میلیارد دلاری از اموال و پول‌های ضبط شده ملت ایران، به دست آخوند‌ها برسد. جنگ بر سر بردن سهم بیشتر، همه را معلم اخلاق کرده و تهدید میشود اگر سهمشان نرسد، مرگ بر آمریکا را سر خواهند داد!!


علی لاری جانی رئیس مجلس ننگین اسلامی در نطق پیش از دستور جلسه علنی روز یکشنبه با اشاره به حدیثی از امام هادی در خصوص اعتماد، گفت: بر اساس حدیثی که از امام هادی نقل شده ( یعنی‌ همان حدیثی که هم‌اکنون به مغز خودم خطور کرد و خودم آنرا ساختم! باور نمی‌کنید بروید حدیث را پیدا کنید!! البته اول امام هادی را پیدا کنید!!! ) ایشان فرموده اند اگر دیدید در روزگار شما عدالت بیشتر از ظلم است باید حسن نیت و حسن ظن داشته باشید اما اگر دیدید ستم بیشتر از عدالت است، باید سوء ظن داشته باشید مگر اینکه خلافش ثابت شود!
( اینو کسی‌ میگه که با ظلم و ستم به محروم‌ترین مردمان، یعنی‌ کشاورزان نواحی محروم و کویری، با دزدیدن زمین‌ها و چاه‌های آب آنان به میلیاردری خون آشام تبدیل شده است)

لاری جانی گفت: در مراودات سیاسی اغلب مشاهده کرده اید که دوستان انقلاب به گفتار و کردار هم با سوء ظن می نگرند این حالت در چند سال گذشته در بین اصولگرایان نیز شایع شده است! ( بعد از اینکه ویدئو مکالمات مرتضوی و برادر ایشان که داشتند در مورد دزدی از بیت‌المال چانه می‌زدند به وسیله احمدی‌نژاد در مجلس به نمایش گذشته شد، ایشان دیگر به کسی‌ اعتماد ندارد! ) این رفتار با معیار امام هادی سازگار نیست. در قلمرو جامعه دوستداران انقلاب بی‌عدالتی معنا ندارد و لذا باید حسن نیت جایگزین بی‌اعتمادی گردد.(به زبان ساده تر:لطفا از دوربین مخفی‌ استفاده نکنید!)


وی ادامه داد: در مباحث دیپلماتیک بخصوص بحث هسته‌ای بارها شنیده ایم گفته می شود باید مذاکرات به اعتمادسازی منجر شود چون اعتماد بین طرفین وجود ندارد، با معیار امام هادی در این امر نیز دقت لازم صورت نگرفته است. ( منظور از امام هادی نماینده انگلیس است که با ایشان تماس گرفته و اظهار نارضایتی‌ از وضع موجود کرده است)

لاریجانی افزود: ایران عضو آژانس است و ان پی تی را پذیرفته است و ان پی تی مقررات بین المللی برای همه کشورها در مسئله هسته‌ای است. بنا نیست برای ایران مقررات خاص تدوین شود، لذا رعایت این ضوابط باید معیار گفتگوها باشد، در این شرایط هم مذاکره کنندگان ایرانی باید توجه تام داشته باشند و هم مجلس شورای اسلامی چنانچه احساس کند طرف‌های قدرتمند رفتار دوگانه و غیرموجهی دارند در زمینه تنوع فعالیت‌های هسته ای، مقررات لازم را مصوب خواهد کرد. ( فارسیش یعنی‌ اینکه اگه حق حساب ما نرسد، برایتان بد میشود، پول کلانی از طریق آزاد سازی بخشی از دارایی‌های ضبط شده ایران، قرار است به ایران برگردانده شود، دارند برای آن چانه میزنند)

لاری جانی سپس مقداری فحاشی و جنگ زرگری با اسرائیل انجام داده افزود: در دوره هشت ساله گذشته که متاسفانه به ریش اصولگراها نیز گره خورد عده‌ای با طرح افکار خام نظیر تفکر ایرانی و گذر از دین نوعی تفکر ناسیونالیستی را در رسانه‌ها مطرح کردند که موجب کشمکش نیروهای مومن و انقلابی شد. ( یعنی‌ در کشور ایران، ایرانی‌ حق ندارد بگوید ایرانی‌ است و گفتن " من ایرانی‌ هستم" جز جرایم نابخشودنی است که اشدّ مجازات را دارد، بگوید عربم، بگوید فلسطینی ام، بگوید ترکم، بگوید افریقایم ولی‌ گفتن ایرانی‌‌ام جرم است و ضدّ منافع اسلام و انقلاب میباشد!!!)

وی اظهار داشت: امروز هم مجدداً حرفهایی زده می شود که نمایانگر این است که از مسیر گذشته در دو دوره متفاوت سیاسی دریافت روشنی حاصل نشده است. امروز آنقدر کشور از نظر اقتصادی و دیپلماتیک مشکلات دارد که اگر همه اراده‌ها به این امور معطوف شود ممکن است بتوان مشکلات معیشتی مردم را سامان داد. ( با وجود دزدان حرفه‌ای مثل اژدهای ۵ سر برادران لاری جانی که کمتر از میلیارد دلار نمی دزدند، جای تعجب نیست که ایران ویران شده و به این حال و روز درآمده، و جالب اینجاست که این اژدهای ابله خودش با زبان خودش اعتراف به ویران کردن ایران می‌کند)

رئیس مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: زمان نظریه پردازی‌های بی‌پایه و جریان سازی‌های رسانه‌ای که حاصلی جز تنش ندارد نیست. ( رو شدن دزدی‌های مافیای لاریجانی به نام جریان سازی‌های رسانه‌ای تغییر نام داده شده است!! )

وی ادامه داد: بله امروز ما نیاز به انقلاب رنگها در حجاب نداریم، همیشه در اکثر روستاها زنان با لباس‌های رنگی حجاب داشتند و دارند و کسی ایرادی هم نگرفته، این امور جنبه عرفی و تناسب با محل دارد اصل پوشیدگی و عفاف است. ( جنایت کار دزد وقیحی که درس اخلاف، عفاف و نجابت میدهد!)

نماینده مردم قم ادامه داد: ممکن است در جامعه عده‌ای شل دین باشند اما شل دینی هنر نیست که به آن افتخار شود و آن را ترویج کنند آن هم کسانی که از بیوت صالحه انقلاب هستند. ( دزدی و مال مردم را خوردن سفت دینی است، شل دین نباشید، به این مقدار راضی‌ نباشید)

وی اظهار داشت: تربیت انسان‌های مسلکی و مومن و انقلابی هنر است که باید مورد توجه صاحب نظران و رسانه‌ها قرار بگیرد. ( رسانه‌ها از برادران لاری جانی برای تربیت و ساخت انسان‌های مسلکی و مؤمن الگو بگیرند )

لاریجانی ادامه داد: یا نقلی شد که طی نامه‌ای به امام چندین مطلب منجمله مطلبی در رابطه با آمریکا ذکر شده بود و امام هم در این موضوع اقدامی ننمودند، سوال این است طرح این مساله در رسانه‌ها آن هم موضوعی که مربوط به سالها پیش است و رهبری زمان نیز در آن مورد تصمیم خود را گرفته بود چه خاصیتی دارد.(یعنی‌ آخوند "هاشمی مثل خودمان جانی"، تریبون را به قبر خمینی نبرده و از آنجا از خمینی دستور صادر نکند، ما خودمان ختم این مطالبیم و خودمان نقل قول کن هستیم، نمونه ش هم همین احادیث و نقل قول‌هایی‌ که در این نطق از امام هادی نامعلوم آوردیم. این نقل قول‌ها دیگر خاصیت ندارد و جواب نمیدهد.)

رئیس مجلس شورای احمق‌ها ادامه داد: آیا این معنای غلط را به دیگران القا نمی کند که نوعی دلدادگی و شیفتگی و ذوق زدگی برای کار با آمریکا و غرب در نهان سیاست ورزان و جریان رسانه‌ای کشور مطرح است؟ و این تلقی غلط مایه گرانفروشی در مذاکرات و بی‌عزتی در صحنه جهانی برای ما نیست؟ ( گرانفرشی نکنید، پول‌ها که رسید تنها تنها نخورید)

وی تاکید کرد: بنده این گونه اقدامات را عقلاً بله ضرر منافع ملی کشور می دانم و از رسانه‌ها و صاحبان تریبون و صاحب نظران می خواهم در شرایط حساس کنونی که در کوران مذاکرات حساس و مهمی هستیم در طرح مطالب همه جوانب را بسنجند و هزینه کشور را که در بعد خارجی و اختلاف افکنی داخلی است افزایش ندهند و تلاش نمایند همه اراده‌ها به سوی بالا بردن توان اقتصادی کشور و رونق تولید و کارآفرینی معطوف گردد که متاسفانه این چنین نیست. ( هزینه‌ها را افزایش ندهند، یعنی‌ نگذارید این همه پول بابت فرستادن بسیجی‌ دهان گشاد به طرفتان! هزینه کنیم)

لاریجانی تاکید کرد: یک مقایسه ساده در حجم مطالب سیاسی و اقتصادی در رسانه‌ها نشانگر همین معناست که امیدواریم مورد تجدید نظر قرار گیرد. ( تا زمانی‌ که سهمی از پول‌های آزاد شده به ما برادرن داده نشود، از تریبون مجلس استفاده کرده و آنقدر به سر و سینه خواهیم کوبید تا حقمان را بگیریم )

پس از پایان سخنرانی لاریجانی نمایندگان مجلس شورای اسلامی با شعار مرگ بر آمریکا از سخنان وی حمایت کردند.

( گله گوسفندان در انتظار و شوق رسیدن حق و حساب شورش کرده و با بع بع جانانه گفته‌های رئیس را تأیید کردند)

هیچ نظری موجود نیست: