۱۸.۶.۹۲

آمریکایی‌‌ها اعجاب انگیزند!! :)

گفتگوی رادیویی بین یک کشتی نیروی دریایی ایالات متحده با محلی در شمال غربی اسپانیا، با زیرنویس انگلیسی.





شمال غربی اسپانیا:A-853 صحبت می‌کنه: لطفا مسیرتان را ۱۵ گره دریایی به طرف جنوب تغییر بدهید تا از تصادم جلوگیری شود .... فاصلمون ۲۵ مایل دریایی است، دارید مستقیماً به طرف ما میاید!!


ناو آمریکایی‌: ما توصیه می‌کنیم مسیرتان را ۱۵ گره دریایی به طرف شمال تغییر دهید تا از تصادم جلوگیری شود!

شمال غربی اسپانیا: تکرار می‌کنم، مسیرتان را ۱۵ گره دریایی به طرف جنوب تغییر دهید تا از تصادم جلوگیری شود!

ناو امریکایی: کاپیتان این ناو با شما صحبت می‌کند: ما مصرا از شما میخواهیم مسیرتان را ۱۵ گره دریایی به سمت شمال تغییر دهید تا از تصادم جلوگیری شود!

شمال غربی اسپانیا: از نظر ما این شدنی و امکان پذیر نیست، ما به شما پیشنهاد می‌کنیم تا مسیرتان را ۱۵ گره دریایی به سمت جنوب تغییر دهید تا از برخورد جلوگیری شود!

ناو امریکای: لعنتی ما دومین بزرگترین ناوگان دریایی و ناو هواپیما بر آمریکا هستیم ! که از طرف ۲ ناو موشک انداز، ۶ ناوشکن، ۵ رزمناو ، ۴ زیر دریایی و کشتی‌های دیگر پشتیبانی میشویم، ما مأموریت داریم برای مانور نظامی راهی‌ آب‌های خلیج فارس شویم، تا از مواضع ارتش خود در عراق دفاع کنیم! من به تو پیشنهاد نمیدم، بلکه بهت دستور میدم که ۱۵ درجه به سمت شمال تغییر مسیر بدی، در غیر این صورت مجبور می‌شوم برای امینت ناوگان دریای آمریکا و نیروهای ائتلافی آن اقدامات لازم را در مورد شما به کار ببرم! شما یک کشور متحد ما هستید و همچنین عضو ناتو میباشید، لطفا بلافاصله دستور را اطاعت کرده و خود را از مسیر حرکت ما دور کنید!

شمال غربی اسپانیا: خوان مانوئل سالس الکانترا صحبت می‌کنه: ما دو نفریم، و به وسیله سگمون، خوراکمون، دو عدد آبجو و یک پرنده که اکنون خوابیده پشتیبانی میشیم. و از طرف ایستگاه رادیو "لاکرونا" پشتیبانی شده و برای مواقع ضروری و اورژانس کانال ۱۶ را داریم. ما هیچ جا نمیریم، چرا که در سرزمین خودمان هستیم! و از فانوس دریایی A-853 در ساحل گلادا اسپانیا با شما تماس میگیریم.

ما هیچ اطلاعی از رتبه و مکان خودمون در لیست فانوسهای دریایی‌ اسپانیا نداریم، و شما آزادید هر غلطی دلتون خواست بکنید، و اقدامات لازم را در جهت امینت ناو‌های لعنتی تان که مستقیماً دارند با صخره‌ها برخورد میکنند انجام بدهید، ولی‌ ما دوباره اصرار می‌کنیم و پیشنهاد میدهیم که بهترین کار برای زنده ماندنتان این است که ۱۵ گره دریایی به سمت جنوب تغییر مسیر بدهید تا از تصادف جلوگیری بشود.

ناو امریکای: حالا فهمیدم! باشه همین کار را می‌کنیم.

۱ نظر:

ناشناس گفت...

آمریکایی‌‌ها با همین خریتشون هواپیمای ایرانی‌ را بالای خلیج فارس زدن و ۴۰۰ هموطن ما را بی‌دلیل کشت اند