۲۷.۶.۹۲

خراب کاری دیگر پانترک‌های وابسته به وزارت اطلاعات در ایران !!!!! حوضچه های پرورش ماهی قزل‌آلا در ریجاب دالاهو به عمد به سم آلوده شدند


خسارت میلیاردی به استخرهای پرورش ماهی قزل‌آلا در ریجاب دالاهو!

 بر اثر ریختن سم به آب استخرهای ماهی در بخش ریجاب، واقع در شهرستان دالاهو، هزاران ماهی تلف شدند.

برپایه‌ی گزارش ارسالی به ، طی هفته‌ی گذشته مردم بخش ریجاب که به پرورش ماهی سردابی مشغول هستند با خسارات میلیاردی ناشی از ریختن سم به استخرها روبرو گردیدند.
ریختن سم از سوی افراد ناشناس به استخرهای آب به گفته‌ی شهروندان محلی موجب ٣ میلیارد تومان خسارت به مردم منطقه که با پرورش ماهی امرار معاش می‌کنند، شده است.

فرماندار دالاهو از بازداشت و بازجویی "افراد مظنون" خبر داد.

این اقدام بارها و بارها مسیر استخرهای پرورش ماهی را مورد تهاجم قرار داده و تبعات چنین اعمالی مستقیماً بر زندگی روزمره‌ی مردم بخش ریجاب تأثیرگذار بوده است.

هم‌اکنون نزدیک به ١٠٠ مزرعه‌ی پرورش ماهی سردابی در مسیر رودخانه‌و سراب ریجاب وجود داشته که به طور مستقیم ٥٠٠ شغل و ١٥٠٠ تن‌ اشتغالزایی غیرمستقیم دارند.

وسعت نابودی منبع درآمد شهروندان کُرد در ریجاب به حدی است که آنان را وادار به نگارش نامه به آخوند خامنه‌ای رهبر جلاد و به ذات دزد رژیم ضدّ ایرانی‌ آخوندی کرد.

منابع محلی مدعی‌اند که مسئول دامپزشکی شهرستان دالاهو در جریان اخذ مجوز ماهی های ریژاو برای ورود به بازار مقصر می‌باشد.

شهر ریجاب(به کُردی: ریژاو) از توابع شهرستان دالاهو و در ١١٠ کیلومتری کرمانشاه واقع شده که مردم آن کُرد و پیرو آیین یاری(اهل حق) می‌باشند.


منبع






هیچ نظری موجود نیست: