۹.۶.۹۲

ایران را تبدیل به زندان بزرگی‌ کرده‌اند که مردمش با شکنجه روزگار میگذرانند! .... گشت ارشاد و مردم‌آزاری همیشگی

این ملت کی‌ میخواهد به این حقارت و زندگانی‌ ننگین خاتمه دهد؟؟ کاش مردم مصر الگویی برای ایرانی‌‌ها باشند.


اشغال گران اخوانی وابسته و نوکر عربستان سعودی در تمامی ایران حضور دارند تا علاوه بر چپاول ثروت‌های مردم ایران، ضمن اعدام و شکنجه بیرحمانه جوانان ایرانی‌، مردم عادی و شریف ایران را نیز به هر مناسبتی و به بهانه دین مسخره من دراوریدشان، هتک حرمت کرده و شکنجه روحی‌ روانی‌ کنند. به همین مناسبت نیز تعدادی افراد معلوم الحال که سرا پا عقده و دارای ناراحتی‌های روحی‌ هستند را به شکل و لباس عربستانی درآورده و در خیابان و هر جا که ایرانیها برای مسائل فرهنگی‌ جمع می‌شوند، آنان را آزارِ سادیسمی داده و لذت میبرند.

شامگاه ۷ شهریور، گشت ارشاد قبل از کنسرت سالار عقیلی در محوطه برج میلاد حاضر شد و بسیاری از زنان حاضر در محل را دستگیر کرد.

یکی از حاضران در قسمت دوم کنسرت به نشان اعتراض از جای خود بلند شد و خطاب به سالار عقیلی گفت: «آقای عقیلی ما امشب آمده بودیم تا از موسیقی لذت ببریم اما متأسفانه افرادی در بیرون این در ایستاده‌اند که با مردم برخورد نامناسب دارند.» سالار عقیلی آن لحظه به خواندنش ادامه داد و پس از چند دقیقه گفت: «بسیار متأسفم که امشب در اینجا چنین اتفاقاتی رخ داده است. ۲۰ دقیقه پیش از شروع کنسرت هم به من خبر دادند که برای یکی از نزدیکانم چنین اتفاقی افتاده است.» او ادامه داد: «من همیشه با مردم هستم و برای شما می‌خوانم».


منبع


هیچ نظری موجود نیست: