۱۶.۳.۹۲

آخوند‌های ضد ایرانی‌ همچنان به ساختن کشور هایشان( کشور‌های عربی‌) با پول مردم ایران مشغولند...... کارنامه حکومت اشغالگران ایران در لباس آخوند‌ی


"وزیر بهداشت: ایران در عراق چهار بیمارستان در دست ساخت دارد که یک بیمارستان آن در شهر کربلا تحویل مقامات عراقی شده است."!!!

ساخت ضریح و طلا کاری قبور امامان که میلیارد‌ها پول ایران را به عراق منتقل می‌کند کم است که خبر ساختن چندین بیمارستان و ده‌ها مدرسه برای کشور عراق با پول ملت ایران، در حالی‌ که بچه‌های ایرانی‌ در شرایط ماقبل تاریخ و در کلاس هایی به بزرگی‌ سوراخ موش درس میخوانند، خشم هر ایرانی‌ واقعی‌ را برمی‌انگیزد.


ایران کشور ثروتمندی که دارای منابع مدنی گسترده و بی‌ انتها، و هر وجب از خاکش ارزشی به قیمت طلا دارد، میبایستی قربانی آبادانی کشور‌های عربی‌ شود و ملت ایران در بدترین و غیر انسانی‌‌ترین شرایط روزگار به سراورد تا کشور‌ها و امت عربی‌ آخوند‌ها لذت زندگی‌ را ببرند.

ساخت چندین بیمارستان جدید و مدرن در عراق، کشوری که هنوز مناره‌هایی‌ که از کاسه سر جوانان ایرانی‌ ساخته است در پایتخت این کشور بر پاست، در راس کار دولت جمهوری اسلامی و نظام آخوندی قرار گرفته است.

از سال ۸۸ که جمهوری اسلامی یک بیمارستان تخصصی ۲۲۰ تختخوابی در زمینه‌های قلب‌، چشم و ارتوپدی، ۱۷ مدرسه با استانداردهای بین‌المللی و نیروگاه ۲۵۰ مگاواتی در این کشور و درمانگاه زعفرانیه بغداد که در دو طبقه و شامل دستگاه‌های مختلف درمان و با حضور چند پزشک که قادر به عرضه خدمات درمانی اولیه و بستری موقت در بخش کودکان و زنان است را ساخت تا به امروز میلیارد‌ها دلار پول ایران راهی‌ این کشور شده و صرف آبادانی عراق و رفاه عراقی‌ها گشته است، و اینک خبر ساخت ۴ بیمارستان بزرگ با تمام تجهیزات مدرن امروزی برای عراقی‌ها داده میشود.

پول ملی‌ ایران فدای نجات پول دو کشور جنگ زده سوریه و عراق میشود. فلسطین به گلستانی تبدیل شده است و جوانان فلسطینی که در زمان جنگ با عراق دوش به دوش صدام ایرانی‌ می‌کشتند، به قیمت معتاد شدن جوانان ایرانی‌ آنچنان در رفاهند که دیگر حال مبارزه با اسرائیل را ندارند و جوانان فریب خورده ایرانی‌ تحت عنوان حزب الله در جنگی نابرابر و بی‌ معنا کشته و فدای جوانان زیر آفتاب دراز کشیده فلسطینی میشوند.


ایران مرکز آزمایش‌های اتمی‌ کشور‌های غربی و روسیه شده است. و هر آزمایش اتمی که در خاک ایران و در اعماق زمین‌های ارزشمند ایران انجام می‌گیرد، منجر به وقوع صد‌ها زمین لرزه و پس لرزه میگردد که جان عده‌‌ای از هم میهنان ما را می‌گیرد و بیشماری از آنان را زخمی و آواره و بیخان و مان ، و نسل‌های ایرانی‌ را دچار عقب ماندگی‌های ذهنی‌ و جسمی‌ میگرداند. و انواع سرطان‌های کشنده را برای ایرانی‌‌ها به ارمغان می‌آورد.

و این لجاره‌ها و دشمنان قسم خورده و اشغالگر ایران تا روزی که بتوانند ایران را میچاپبند و از تمامی امکاناتش بهره برده و به جای آن ویرانش میکنند و روزی هم که ایرانی‌ به خودش بیاید و بخواهد کشورش را از شر این اهریمنان نجات دهد، با برانگیختن عده‌ ای، جنگ داخلی‌ راه انداخته و یا با انفجار مراکز اتمی‌، زمینی‌ سوخته به جای گذاشته و به کشور‌های خودشان راهی‌ میشوند.



هیچ نظری موجود نیست: