۳۱.۳.۹۲

پیام‌های تبریک از سراسر دنیا برای تیم ملی‌ فوتبال کشورمان به مناسبت صعود به بازیهای جام جهانی‌ برزیل


صعود تیم ملی کشورمان به جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل منجر شد افرادی از جمله رئیس فیفا، رئیس فدراسیون پرتغال، مسئول برگزاری مسابقات فیفا، رئیس فدراسیون غرب آسیا و فدراسیون فوتبال عراق این موفقیت را به فوتبال ایران، رئیس فدراسیون، سرمربی تیم ملی و .. تبریک بگویند.

* نامه تبریک مارکوس کاتنر، قائم مقام جرومه والکه دبیرکل فیفا به مهدی محمد نبی دبیرکل فدراسیون فوتبال:

جناب آقای مهدی محمد نبی، دبیرکل فدراسیون فوتبال ایران، پس از نزدیک ۲ سال رقابت سخت و نزدیک در گروه اول رقابت‌های مرحله مقدماتی جام جهانی در آسیا، این تیم ملی ایران بود که با شایستگی در صدر گروهش ایستاد تا یکی از ۴ تیم صعود کننده مستقیم به جام جهانی باشد.

این صعود جانانه و شیرین را به شما، مدیران و کارکنان فدراسیون فوتبال ایران تبریک می‌گوییم و سال آینده در برزیل، جایی که در حال حاضر، رقابت‌های جام کنفدراسیون‌ها برگزار می شود، منتظر دیدار شما و تیم ملی فوتبال ایران هستیم.

امیدواریم که در یک سال باقی‌مانده همچنان همکاری خوبی با فیفا درباره همه مسایل مربوط به حضور تیم ملی ایران در جام جهانی و مهیا کردن مقدمات حضور خوب در بزرگترین تورنمنت جهان داشته باشید. همچنین امیدواریم در این مدت باقی‌مانده بتوانید به خوبی تیم ملی ایران را آماده حضور در مهمترین و مورد توجه‌ترین تورنمنت جهان کنید.


* تبریک گوردن ساویچ، مدیر برگزاری مسابقات فیفا به نبی:

کمیته برگزاری رقابت‌های جام جهانی ۲۰۱۴ صعود مستقیم تیم ملی ایران را به شما و فدراسیون فوتبال ایران تبریک می گوید. این کمیته در حال حاضر درگیر برگزاری رقابت‌های جام کنفدراسیون‌های ۲۰۱۳ برزیل است. جا دارد از طرف کارکنان و مدیران اجرایی این رقابت‌ها در ایران تبریک ویژه‌ای داشته باشد، چرا که برای برگزاری این مسابقات کمک شایانی کردند و سال آینده در برزیل منتظر شما هستیم.


* تبریک فرناندو گومز، رئیس فدراسیون فوتبال پرتغال در نامه‌ای به کارلوس کی‌روش:

صعود تیم ملی ایران به جام جهانی توسط یک مربی پرتغالی برای فدراسیون فوتبال پرتغال افتخاری بزرگ محسوب می شود. جا دارد از طرف همه کارکنان فدراسیون فوتبال پرتغال و اهالی فوتبال پرتغال این صعود را به کارلوس کی روش تبریک بگوییم و برای تیم ملی ایران به سرمربی‌گری کارلوس کی‌روش در جام جهانی آرزوی موفقیت کنیم.


* تبریک سپ بلاتر رئیس سوئیسی فیفا در نامه‌ای به علی کفاشیان:

دوست عزیزم، علی کفاشیان

صعود مستقیم تیم ملی فوتبال ایران به جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل را به شما و همه کارکنان فدراسیون فوتبال ایران به صورت صمیمانه تبریک می‌گویم.

برای شما و فدراسیون‌تان بهترین‌ها را آرزو دارم و منتظر دیدار با شما در ماه نوامبر هستم.


* تبریک شاهزاده علی بن حسین، رئیس فدراسیون غرب آسیا:

برادر گرامی، جناب آقای کفاشیان، صعود مستقیم تیم ملی ایران به جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل مایه خوشحالی اعضای فدراسیون غرب آسیا شده است. این یک افتخار برای فوتبال غرب قاره کهن است که در جام جهانی که بزرگترین و مهم‌ترین رقابت جهانی است، نماینده دارد. از طرف همه اعضای فدراسیون فوتبال غرب آسیا بار دیگر و به صورت صمیمانه این صعود را به شما تبریک می‌گویم و آرزو می‌کنم تیم ملی در جام جهانی برای غرب آسیا افتخار آفرینی کند.

بار دیگر از فرصت استفاده می کنم برای تیم ملی فوتبال ایران در رقابت‌های جام جهانی ۲۰۱۴ آرزوی موفقیت می‌کنم.


* تبریک رئیس فدراسیون فوتبال عراق در نامه‌ای به علی کفاشیان:

برای من و اهالی فدراسیون فوتبال عراق مایه خوشحالی است که تیم ملی کشور همسایه و دوستمان به جام جهانی صعود کرده است. گرم‌ترین تبریک‌های فدراسیون فوتبال عراق را بپذیرید. برای فوتبال ایران در جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل و دیگر رقابت‌های بین المللی و آسیایی در همه رده‌های سنی از صمیم قلب آرزوی موفقیت می‌کنم.


*تبریک سایت طرفداران فولام به تیم ملی بابت صعود به جام جهانی

سایت هواداران فولام صعود تیم ملی به جام جهانی را تبریک گفت.

بعد از پیروزی تیم ملی ایران مقابل کره جنوبی و رسیدن شاگردان کارلوس کی روش به جام جهانی، سایت هواداران باشگاه فولام یکی از تاپیکهای خود را به این موضوع اختصاص داد و به هواداران تیم ملی ایران بابت این قضیه تبریک گفت.

هواداران فولام از اینکه بازیکن ایرانی تیمشان در جام جهانی بازی خواهد کرد بسیار خوشحالند و امیدوارند که اشکان هر چه زودتر آماده بازی شود.


منبع

هیچ نظری موجود نیست: