۱۵.۱.۹۲

اخبار جمهوری اسلامی



  • از بعضی شهرهای شمال خبر می‌رسد در ایام تعطیلات نوروز، بی‌بندوباری؟؟ توسط خانواده‌های مرفهی (منظور از خانواده‌های مرفه، خانواده آخوند‌ها و نوکران و مداحان آخوند است) كه به این مناطق سفر كرده بودند، به اوج رسید. عدم رعایت حجاب، خرید و فروش علنی مشروبات الكلی و رقص و میگساری از جمله این اقدامات خلاف شرع و قانون بوده است( رانت خواری ، دزدی، اختلاس، زمین خواری ، وطن فروشی و مافیا بازی برادران لاری جانی بین این همه جرم سنگین خانواده‌ها اصلا مطرح نیست و کلا به دست فراموشی سپرده شد). درحالی كه بسیاری از مردم به ویژه اهالی متدین شمال از این وضعیت ابراز نگرانی می‌كردند، متأسفانه دستگاه‌های مربوطه در برابر این تخلفات بی‌تفاوت بودند!( انتظار میرفته در این ایام جشن و نوروز، چوب‌های اعدام در شمال برپا شود که از طرف دستگاه‌های مربوطه انجام نگرفته است) 


  •  رئیس سازمان انرژی اتمی زمان شاه می‌گوید: ایران باید در مقابل فشارها مقاومت كند. اكبر اعتماد، نخستین رئیس سازمان انرژی اتمی ایران می‌گوید مقامات ایران باید در مقابل تحریم‌ها و فشار كشورهای غربی مقاومت كنند و تسلیم نشوند. وی در مصاحبه با خبرنگار شبكه چهار رادیو بی‌بی سی درمورد حمایت دولت آمریكا از نخستین تلاش‌های ایران برای ساخت یك نیروگاه اتمی گفت: "آنها اول حمایت می‌كردند... اما كمی بعد خواستند نظرات خودشان را به ایران تحمیل كنند و من زیر بار نرفتم. ما چهار سال برای رسیدن به توافقی دوجانبه مذاكره كرده‌ایم و هرگز به نتیجه نرسیدیم". اعتماد افزود: ایران درحال انجام تحقیقاتی است كه حق انجام آنها را دارد و غربی‌ها با اینكه به كشورهای دیگر منطقه اجازه فعالیت مشابه را داده‌اند با ایران مخالفت و آن را تحریم كرده‌اند. 
( از ابتدا آخوند‌ها هر جا کم آوردند و گند کارهایشان به رسوایی کشیده شد، پای دوران شاه را پیش کشیدند و با ذکر احادیث و نقل قول‌های دروغ و کلا چسباندن خود به آن دوره و با وصل کردن کثافت کاری‌های خود به زمان شاه فقید ایران، سعی‌ در ایجاد مشروعیت برای خود و اعمال جنایت کارانه، ابلهانه و غیر بشریشان کردند و اینکه رئیس سازمان انرژی اتمی‌ زمان شاه چه گفته، در واقع رساندن این مطلب هست که خائنینی که به شاه و مردم ایران خیانت کردند با ما همسو و هم فکر هستند و اگر ما به بهانه انرژی اتمی‌، باعث نابودی ایران شدیم، گناه غربی هاست)

  • پاپ فرانسیس، رهبر كاتولیك‌های جهان و جانشین پاپ بندیكت شانزدهم با اقدام خود در روز پنج‌شنبه ۸ فروردین با بوسیدن پای دو زن،خشم جناح محافظه كار كلیسای كاتولیك را برانگیخته است. به گزارش دویچه وله او در روز مذهبی پاشویی طی مراسم آئینی كه یادآور شام آخر عیسی مسیح، پیامبر مسیحیان است، در زندانی كوچك در ایتالیا پای ۱۲ جوان بزهكار، از جمله دو زن را شست. براساس مقررات مذهبی عید پاك، شستن پای زنان مجاز نیست. یكی از این دو زن، مسلمانی از صربستان و دیگری كاتولیكی از ایتالیا بوده است. او پای این دو زن را هم شست و بوسید. در روایات مسیحیان آمده، عیسی مسیح پیش از این كه به صلیب كشیده شود، به نشانه عشق و خدمت پای حواریون خود كه ۱۲ تن بودند را شست و بوسید. پاپ شستن پا را "یك نشانه" خواند و گفت: "كسی كه بالاتر از بقیه قرار گرفته باید خادم آنها باشد." ادواردپترز، مشاور واتیكان در امور مربوط به حقوق كلیساها، در وبلاگ شخصی خود درباره این اقدام پاپ هشدار داد و نوشت: "این پرسشی است كه دامنه آن بسیار فراتر از (مراسم) پاشویی است." اما روشنفكران اروپائی از این اقدام پاپ به گرمی استقبال كردند. 



  •  پایگاه خبری تحلیلی قم فردا اعلام كرد در یك ماهه گذشته بیش از بیست تن‌ باعنوان دروغین امام زمان بودن در مسجد جمكران دستگیر شده‌اند. براساس این گزارش، تعدادی از این افراد منحرف قصد داشتند در عید نوروز و با استفاده از شلوعی مسجد جمكران به مهدویت و امام عصر(عج) توهین كنند كه خوشبختانه نتوانستند هیچ اقدامی انجام دهند. بیشتر افراد دستگیر شده ارتباط خود را با برخی عناصر ضد دین خارج از كشور اعلام نموده‌اند این افراد در زندان هم ادعاهای واهی خود را تكرار می‌كردند. ( آخوند تو روز روشن وطن فروشی می‌کند، اعراب را مقدم بر ایرانی‌ مینامد، ثروت‌های ایران را خرج اعراب می‌کند و به این کار با افتخار با زبان خود اعتراف می‌کند، سپس هر وطن پرست و یا مبارز و یا هر کسی‌ که موافق با آنان نباشد را با اتهام ارتباط با خارج مجازات قرون وسطایی می‌کند، از آن طرف خرافات و جهل را به عنوان واقعیات مسلم برای ایرانی‌‌ها جا انداخته ، و وقتی‌ عده‌‌ای تحت تاثیر آموزش جهل و خرافه آخوند، خود را امام زمان می‌بینند، آنان را دستگیر کرده و نتایج آموزه‌های خود را مجازات میکنند.)
مطالبی‌ که در حوزه‌های آخوند پروری، به این موجودات آموخته میشود، چیزی نیست جز وقاحت ، بیشرمی، ابلیس صفتی، دروغ و پلیدی.

هیچ نظری موجود نیست: