۱۱.۱۲.۹۱

تیراندازی جواب کشاورزان درمانده اصفهان


نیروهای امنیتی به معترضان گاز اشک آور و گلوله پلاستیکی شلیک کردند. کشاورزان معترض به قطع آب هم در پاسخ چهار اتوبوس نیروهای ویژه را آتش زدند. ۵ کشاورز به شدت زخمی شده اند.
سایت رسمی سپاه اصفهان از بروز ناآرامی در تجمع کشاورزان شهر «خوراسگان» این استان خبر داد و مسئولان اجرایی و مقام‌های دولتی را متهم ردیف اول این ناآرامی‌ها معرفی کرد.



ناآرامی در استان اصفهان پس از شکستن لوله آب انتقالی اصفهان به یزد در اعتراض به قطع شدن آب کشاورزان این استان و بی‌اعتنایی مسئولان به این اعتراض‌ها از اوایل هفته جاری آغاز شده است.


شهر‌های «ورزنه» و «خوراسگان» از جمله مناطقی در استان اصفهان هستند که گزارش‌ها از بروز درگیری میان کشاورزان این مناطق با نیرو‌های امنیتی حکایت دارد.


سایت سپاه اصفهان نیز با تائید گزارش این درگیری‌ها در «خوراسگان» گزارش کرده شب گذشته حوزه علمیه و یکی از پایگاه‌های بسیج این شهر مورد حمله قرار گرفته‌ است.


این سایت با اعلام دستگیری دو تن‌ در این درگیری‌ها٬ از مسئولان اجرایی استان اصفهان به خاطر بی‌اعتنایی به خواست و اعتراض کشاورزان انتقاد کرده و آن‌ها را مسئول این ناآرامی‌ها معرفی کرده است.


به نوشته این سایت سپاه٬ کشاورزان شرق اصفهان از مدت‌ها پیش به وضعیت خود اعتراض دارند٬ اما «هیچ راه ‌حل و کمک دائمی از هیچ یک از مسئولین شهرستانی، استانی و کشوری دریافت نکرده‌اند.»


برخی دیگر از گزارش‌ها از زخمی شدن گروهی از کشاورزان در پی شلیک مامورانی که برای حفاظت از لوله انتقال آب به منطقه رفته‌اند٬ حکایت دارد.
گفته می‌شود در جریان این ناآرامی‌ها چند اتوبوس حامل نیرو‌های امنیتی از سوی کشاورزان معترض نیز به آتش کشیده شده است.
محمد مهدی اسماعیلی٬ معاون سیاسی‌ امنیتی استاندار اصفهان هم اعلام کرده در درگیری‌های اخیر ۳۵ تن‌ زخمی شده‌اند.


در پی شکسته شدن خط انتقال لوله آب اصفهان به یزد٬ آب در شهر یزد جیره‌بندی شده و گروهی از مردم نیز در برابر استانداری این استان دست به تجمع زده‌اند.
حکومت آخوندی که جز دزدی، جنایت و پایین تنه چیز دیگری نمیشناسد بهتر از این نمی‌شود، ایران در سرا شیبی نابودی به سرعت به پیش میرود، و همه نشستند و فقط تماشا میکنند و منتظرند که دستی‌ از غیب بیرون آید و کاری بکند.

هیچ نظری موجود نیست: