۱۶.۱۲.۹۱

هرگونه درگیری با او برای نظام گران تمام میشود


منابع اطلاعاتی سبز در یک نهاد امنیتی - نظامی گزارش میدهند:

"با او کنار بیائید ، هرگونه درگیری با او برای نظام گران تمام میشود."

هنوز مشخص نیست که چه کسی دستور یک عملیات براوردی -تحقیقی را یا سازمان اطلاعات سپاه مبنی بر براورد ارزشی مدارک اطلاعاتی و جمع اوری شده توسط ایادی محمود احمدی نژاد بر علیه سران رژیم را داده است،اما کارگروه سپاه که توسط جاسوسان محمود احمدی نژاد تحت نظر هستند ، مراتب را به شخص او گزارش میدهند .


طبق دستور العمل اطلاعاتی - عملیاتی ، قرار بود که ارزش کیفی مدارک تحت اختیار احمدی نژاد بر علیه سران "نظام" سنجیده شود ، تا بتوان حداقل ترفندهای پدافندی و مشخصی را در پیش گرفت .

نتیجه عمل کارگروه به شدت منفی است .هم اکنون براورد میشود که بیش از ۱۹۰ نفر از کلیدی‌ترین افراد بیت خامنه ایی ، سپاه پاسداران ، نیروی انتظامی و اطلاعاتی ، همچنین ملاهای سرشناس رژیمی چون مصباح یزدی ، علم الهدا ، افراد فامیل نزدیک احمد جنتی و احمد خاتمی وجود دارند ، و نمایان فساد بیش از حد اقتصادی ، شخصیتی و جنسی این افراد هستند .

در مورد احمد خاتمی ، فساد جنسی و همجنسگرانه او در دستور العمل قرار دارد .طبق گزارشات درز کرده ، او از دهه ۶۰ تخت نظر بوده است و سابقه همخوابه گی و تجاوز به بسیجیان جبهه ایی را داشته است ، و به همین منظور بارها تحت فشار دیگر ایادی رژیم قرار گرفته است تا برای انان لابی کند، و حتی یکبار نزدیک بوده خودش را بکشد.
در مورد او حتی اسناد طبقه بندی ساواک در اختیار محمود احمدی نژاد است که تمایلات همجتسگرایانه او را حتی در دوران جوانی و در حوزه مورد تحقیق و ارشیو بندی قرار داده است.
لازم به توضیح است که احمد خاتمی امام جمعه موقت تهران است.

طبق گزارشات به بیرون درز کرده در مورد این عملیات ارزش گزاری و براوردی سپاه ،پیشنهاد شده است که درگیریها با محمود احمدی نژاد در استانه انتخابات ادامه پیدا نکند ، و اینکه سعی شود :"با او کنار بیایند ،چون هر گونه درگیری با او برای نظام گران تمام خواهد شد."

پایان گزارش و سر تعظیم در مقابل جاوید نامان جنبش سبز ملی ایران از ندا تا ستار ، و همینطور احترام قلبی برای اسرای جنبش سبز و حقوق بشری در کشورمان.
 
منبع: فیسبوک، عدالت عدالتیان.


هیچ نظری موجود نیست: