۱۷.۱۱.۹۱

تخصیص سالانه ۶۰ میلیارد تومان برای تنظیف شهر تبریز یکی‌ از زیباترین شهر‌های ایران


مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهری با ابراز تاسف از اینکه آموزش شهروندی حلقه‌ی مفقوده‌ی مدیریت پسماند شهری است، از تخصیص سالانه ۶۰ میلیارد تومان برای اجرای رفت و روب شهری خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)- منطقه آذربایجانشرقی، اصغری در جمع خبرنگاران، مدیریت جمع‌آوری زباله‌ی کلینیک‌ها و داروخانه‌ها، ساماندهی خودروهای نخاله‌بر، ایجاد کارخانه‌ی بازیافت، مکانیزه کردن خدمات شهری، نظارت بر پیمانکاران خدمات شهری را از جمله اقدامات سازمان مدیریت پسماند شهر تبریز برشمرد.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهری شهرداری تبریز از افتتاح نخستین زباله‌گاه مرکزی شهر تبریز منطبق با استانداردهای بین‌المللی خبر داد و گفت: در این زباله‌گاه که تصفیه خانه‌ی آن مجهز به روش مبر و بر اساس استانداردهای کشورهای اروپایی و آمریکایی بومی سازی شده است، شیرابه‌ی تولید شده در مرکز دفن زباله تصفیه خواهد شد.

وی با بیان اینکه روزانه ۱۲۰۰ تن زباله در تبریز با ۲۰۰ دستگاه خودروی سبک و سنگین به مرکز دفن زباله حمل می‌شود، گفت: راه‌اندازی این زباله‌گاه مرکزی به همراه، راه‌اندازی کارخانه کود آلی غنی شده، راه‌اندازی کارخانه بازیافت و اجرای طرح مکانیزاسیون خدمات شهری تاثیر بسزایی در تامین سلامت شهروندان خواهد داشت.

اصغری با اشاره به کسب رتبه‌ی نخست در سه سال متوالی در حوزه خدمات شهری و اجرایی در تنظیف و پاکسازی شهر گفت: شهر تبریز بعنوان شهر پاک از سوی سازمان بهداشت جهانی انتخاب شده است.











هیچ نظری موجود نیست: