۱۰.۱۱.۹۱

انگلیس برای بقای خود دنیا را قربانی کرده و می‌کند.


هکری با اسم مستعار JAsIrX هک شدن سرور شرکت امنیتی انگلیسی‌ Britam Defence را اعلام کرد.
به گفته این هکر، وی در آرشیو پست الکترونیک یک نامه با عنوان "Sirian Issue" («مسئله سوریه») خطاب به فیلیپ دوتی، مدیر اجرایی Britam Defence یافته است

( کلمه «syrian» («سوریه ای») به عمد با غلط املایی نوشته شده.)


به گفته این هکر، وی ایمیل این شرکت را هک کرده و در آرشیو آن ایمیلی که دیوید گولدینگ، مدیر توسعه کسب و کار شرکت برای فیلیپ دوتی، مدیر اجرایی شرکت امنیتی انگلیس فرستاده شده است را یافته که در این ایمیل از پیشنهاد فریبنده قطر که به تایید واشنگتن هم رسیده پرده برمی‌دارد.

این پیشنهاد حاکی از آن است که Britam Britam Defence باید از لیبی به شهر حمص «CW» ( به عقیده هکر، CW معنی chemical weapon» » («سلاح شیمیایی») دارد) را تحویل دهد که باید با آنچه در اختیار رئيس جمهور، بشار اسد است، شبیه باشد. علاوه بر این، شرکت باید کارکنان اوکراینی با تسلط کامل زبان روسی را به سوریه اعزام کند و مشارکت آنها را مورد ضبظ ویدیئو قرار گیرد. در پایان نامه نوشته شده است که خود گولدینگ این پیشنهاد قبول نکرده و این کار را درست نمی داند اما مبلغ پیشنهاد شده برای انجام این کار بسیار بزرگ و جالب توجه است.

بعضی از وبلاگ نویسان با بررسی متن این نامه به نتیجه ای رسیدند که  سلاح های شیمیایی تحویل شده به سوریه می تواند به عنوان بهانه ای برای دخالت نظامی در این کشور مورد استفاده قرار گیرد.

هیچ تاییدی یا تکذیبی صحت سند منتشر شده وجود ندارد.

منبع: صدای روسیه

هیچ نظری موجود نیست: