۱۶.۷.۹۱

جملات قصاری از پوتین



  • اگر انسان همه چیز را درست انجام می دهد پس کاملا احمق است. انسان سالم با ذهن نرمال نمی تواند همه چیز را درست انجام دهد.(کسی‌ که همه چیز را درست انجام میدهد احمق است!!!؟؟؟؟)


  • دستان روس ها قوی تر و قوی تر می شود. حتی شرکای قدرتمندی چون اتحادیه اروپا نمی تواند آنرا پیچ و تاپ دهد.(هااااااا ؟؟؟؟؟)


  • من ثروتمندترین انسان نه در اروپا بلکه در کل جهانم . من احساسات را جمع می کنم.(دلیل این همه احساسات محبت آمیزی!! که مردم دنیا نسبت به پوتین دارند، مشخص شد!)


  • هیچ گونه آزمایشی اینجا اتفاق نمی افتد. بگذارید بر روی موش های آزمایشگاهی ، آزمایش کنند.(منظور از موش آزمایشگاهی مخالفان هستند البته!)


  • کسی که از فروپاشی شوروی اندوهگین نیست ، قلب ندارد وآنکس که می خواهد آنرا مانند قبل بسازد ، عقل ندارد.(مردم روسیه رو به دو بخش تقسیم کرده، خلاصه)


  • من خیلی هم از گذراندن شب در مزرعه بوش هیجان زده نبودم. من باید می دانستم که چه اتفاقی می افتد اگر او همکار اطلاعاتی سابق خود را دعوت کند. بوش پسر رئیس سابق سازمان سیا بود . بنابراین ما هر دو از یک خانواده بودیم.(ظاهرا تا صبح از ترس و نگرانی‌ پوتین به پا خوابیده...)


  • روسیه موظف به تحقق شرایط تحمیل شده از خارج نیست. اجازه دهید همسرش ، خود طرز طبخ سوپ را بیاموزد.(مگه اینکه کلاس آشپزی همسر ما تموم نشه، ‌یک آش‌ای برای دنیا....)


  • هر کس که ما را برنجاند سه روز بیشتر زنده نمی ماند.(یا حسین!!)


  • یک سرگرمی قدیمی روسی در روسیه هنوز وجود دارد : جستجوی ایده های ملی. این امر درواقع جستجوی تفکر زندگیست. به طور کلی درسی جالب و مفید است و می توان همیشه و تا ابد به آن پرداخت.(چی‌ شد؟؟؟)


  • قصد داریم همکاری با اوکراین را توسعه دهیم در صورتی که این کشور گاز ما را ندزدد.(شرط زیبای برای شروع یک دوستی‌ رمانتیک و معتبر!)


  • برنامه دولت : نه تنها ریختن عسل در لیوان چای بلکه گاهی افزودن دارویی تلخ است.(مرد میخوام دعوت پوتین به چای رو قبول کنه!)


  • همه باید بدانند که زندگی کردن ضمن احترام به قانون بسیار راحت تر و مفید تر از تلاش برای دور زدن آن است.(این یه مورد از تجربیات شخصی‌ خود پوتین گرفته شده!)
پوتین و احمدی نژاد بهتر از هیتلر و استالین

Putin and Ahmadinejad Better than Hitler and Stalin



در حالی که رئیس جمهوری روسیه امروز (یک شنبه) 60 ساله می شود، یک نظرسنجی نشان داد که یک پنجم دختران روسیه وی را مرد رویاهای خود می دانند.

به گزارش "شفقنا"، به نقل از پایگاه اینترنتی روزنامه "الشروق" مصر، "ولادیمیر پوتین"، رئیس جمهوری روسیه در حالی امروز (یک شنبه) وارد دهه ششم زندگی خود خواهد شد که قرار است طرفداران وی در شهرهای مختلف این کشور روز تولد رئیس جمهوری محبوبشان را با برگزاری مراسم های مختلف جشن بگیرند.

در سوی مقابل، مخالفان "ولادیمیر پوتین" نیز اعلام کرده اند که روز یک شنبه در میدان سرخ شهر "مسکو" که در نزدیکی کاخ "کرملین" واقع است، تظاهرات کرده و پلاکاردهایی در دست خواهند داشت که روی آن نوشته "پیرمرد را بازنشسته خواهیم کرد".

از سوی دیگر، بر اساس نتایج نظرسنجی جدید مرکز "لوادا" که روزنامه "ایندپندنت" انگلیس آن را منتشر کرده، با وجود سن بالای رئیس جمهوری کنونی روسیه، 20 درصد از دختران جوان این کشور حاضرند با وی ازدواج کنند.

بر این اساس، بیش از دو هزار دختر جوان از مناطق مختلف روسیه در نظرسنجی مرکز "لوادا" شرکت کرده و یک پنجم آنها به این پرسش که "آیا راضی هستی با ولادیمیر پوتین ازدواج کنی؟"، پاسخ مثبت داده اند.

بر اساس نتایج این نظرسنجی، شش درصد از دختران جوان شرکت کننده در پاسخ به پرسش "آیا راضی هستی با ولادیمیر پوتین ازدواج کنی؟"، گزینه "قطعا بله" را انتخاب کرده و 14 درصد دیگر نیز به گزینه "به احتمال زیاد" رای داده اند.

در سوی مقابل 43 از دختران جوان شرکت کننده در نظرسنجی مرکز "لوادا" تاکید کرده اند که مخالف ازدواج با رئیس جمهوری 60 ساله روسیه هستند، 36 درصد از آنها نیز نتوانستند موضع مشخصی در این باره اتخاذ کنند.

"ولادیمیر پوتین" که جودوکار بوده و بسیار به شکار می رود، همواره تلاش می کند با منتشر ساختن عکس هایش در هنگام پرداختن به ورزش و شکار، خود را به عنوان مردی قدرتمند نزد مردم روسیه جلوه دهد.

این مساله به نوبه خود باعث شد که یک گروه از خوانندگان زن روسی در سال 2004 میلادی آهنگی با نام "مردی همچون پوتین" منتشر کنند که در این آهنگ به ویژگی های مثبت رئیس جمهوری روسیه پرداخته و تاکید کردند که هر زنی آرزو دارد همسرش چنین ویژگی هایی داشته باشد.



منبع: بازتاب

هیچ نظری موجود نیست: