۹.۳.۹۱

قیمت این خاک بواجب شناس , خاک سپاسی بکن ای ناسپاس


در ویدئو کلیپ زیر، شاهد فیلم کوتاهی هستیم که بوسیلهٔ یک فعّال آزادی از تظاهرات نژادپرستانه و ضّد سیاه پوستان مهاجر ، که در روز چهارشنبه گذشته در تلاویو از طرف عده‌ای از مردم اسرائیل برگزار شد، گرفته شده است.

این تظاهرات ابتدا با سخنرانیهایی بر علیه سیاه پوستان پناهنده شروع و در انتها به خشونت کشیده می‌ شود و اسرائیلی‌ها به خودرو حامل پناهندگان سودانی حمله کرده و مغازه‌ای را تخریب میکنند. گفته میشود که این تظاهرات در اعتراض به موجی از دزدی و تجاوز که ظاهراً به پناهندگان سودانی نسبت داده میشود، شکل گرفته شده است.

۱۷ تن‌ در جریان این تظاهرات از طرف پلیس بازداشت شده اند.




تفاوت کار ما مردم ایران با مردم اسرائیل در اینجاست که، دولت اشغالگر و نژاد پرست جمهوری اسلامی، به افغانی‌هایی‌ که به ایران پناهنده شده‌اند سخت می‌گیرد و آنان را آزار میدهد، و مردم ایران با وجودی که موج عظیمی‌ از تجاوزات ، دزدی و قتل و قاچاق را از طرف این پناهندگان دیده اند ولی‌ همچنان تحمل کرده، و بر ضّد دولت فاشیست جمهوری اسلامی هم اقدام و به حمایت از این پناهندگان برمیخیزند.

ولی‌ درعوض برعلیه این مردم شریف تبلیغات راه انداخته و انگ نژاد پرستی‌ به این ملت تحت ظلم و زندانی میزنند. و سئوالی که اینجا مطرح می‌شه اینستکه، آیا کار مردم اسرائیل درست است که از کشورشان و مردمشان در مقابل هرگونه جنایت ( حتی دزدی یک حوله از فروشگاه) ایستاده و از آنان حمایت میکنند و کاملا بی‌خیال این هستند که آنان را نژاد پرست بخوانند ( شاید حتی به این نژاد پرستی‌ هم افتخار بکنند) یا ما ایرانی‌ها که همه چیز را نسنجیده انجام میدهیم، و حامی‌ متجاوزین به مملکتمان بهرشکل آن هستیم، تا جای که بعد از قرنها همین متجاوزین وقتی‌ جا گیر پا گیر میشوند، یا حاکم و سلطان میشوند و یا در صدد تجزیه کشورمان برمیایند.





هیچ نظری موجود نیست: