۱۶.۱۰.۹۰

حتی یک پرنده هم رو یه شاخه مهمون نیست

Los Angeles ...... لوس انجلس


اینجا یکی‌ از محله‌های شهر لوس انجلس است که مرکز خلافکارن محسوب میشود. شهر لوس انجلس یکی‌ از شهر‌های ایالت کالیفرنیا در آمریکا میباشد.

در این شهر ۴ میلیون نفری، ثروتمند‌ترین افراد، در کنار فقیرترین آنها زندگی‌ میکنند. و درست به دلیل همین اختلاف فاحش طبقاتی، و بر حسب یک قانون طبیعی اجتماعی، هیچ کدوم از این دو گروه نه آرامش دارند و نه امنیت.

گروه ثروتمندان از ترس گروه دوم، سالیانه مقادیر زیادی پول به شرکت‌های بیمه‌ میپردازند، و همچنین برای حفاظت جان و مالشان، مقادیر قابل توجهی‌ هم صرف سیستمهای امینیتی و محافظین شخصی‌ میکنند، و گروه دوم هم مرتباً مورد حمله و آزار و اذیت پلیس خشن آمریکا قرار میگیرند، و زندگیشان در سفر بین زندان و محله‌ای که در آن زندگی‌ میکنند می‌گذرد.

در شهر لوس انجلس، گروه‌های خلاف کار و مافیای وحشتناک خشن و مخوف و مختلفی‌ فعالیت میکنند، که شامل مهاجران مکزیکی، سیاهان بومی، گروه‌های اسیای دور که بیشتر چینی‌ها هستند و ایتالیا ها، میباشد.
البته خلاف کاران اصلی‌ که رئیس و استاد همهٔ این خلاف کاران محسوب میشوند، آقایان امریکای کت و شلوار پوشِ بسیار خوشبو و مودبی هستند که این گروه‌های خلاف کار در مقابلشان زانو میزنند و براشون لنگ پهن میکنند ...... ببین اونا دیگه چه اعجوبه‌های هستند ..... که البته این آقایانِ ظاهر الصلاح، خودشون رو به جای خلاف‌های خیابونی درگیرِ مسائل دنیا کرده‌اند.


آنچه که ما گروه‌های خلاف کار مینامیم، در مقایسه با این گروه ها، فرشتگانی بی‌ دست و پا بیش نیستند، چرا که این گروه‌های خلاف کار امریکای بیشتر آدم خورانی هستند که به جای جنگل در شهری زندگی‌ میکنند که ادعای فرهنگ سازی برای تمامی مردم دنیا را دارد.

شهر سینمای آمریکا به نام هالیوود در این شهر قرار دارد.

این شهر که بر روی دهکده سرخ پوستان به نام "دره دود" بنا شده است، مرکز مهاجرین از سراسرِ دنیا است، از کشور عزیز ما ایران هم، نزدیک به یک میلیون مهاجر را در خودش جا داده است، به طوری که ایرانیان ساکن در این شهر را صاحب محلی به نام تهران جلس کرده است، دلیل این نامگذاری این است که در سال ۱۳۵۰ یعنی‌ قبل از انقلاب، شهر لوس انجلس به طور رسمی‌ خواهر خوانده تهران خوانده شد و در این مورد نیز سندی سمبلیک از طرف دو کشور ایران و آمریکا امضا شد.

























































هیچ نظری موجود نیست: