۳۱.۲.۹۵

استانبول بمباران شد



انفجار دو بمب سهمگین دیگر امروز جمعه ۳۱ اردیبهشت ماه ۱۳۹۵ خورشیدی برابر با ۲۰ می ۲۰۱۶، در نخستین ساعات بامداد در استانبول این شهر را دوباره و دوباره لرزاند.

به گزارش رسانه‌های داخلی‌ ترکا، انفجار اول در مقابل دفتر حزب دیکتاتور موسوم به حزب عدالت و توسعه ( بر طبق قواعد آناتومی، پفیوز‌ها همیشه از آن چیزی که ندارند سخن میگویند ! با این کشتار بربر منشانه و با دد صفتی که راه انداخته و میلیون‌ها کرد را زیر چنگال اهریمنی خود کشتار، شکنجه، اسیر و آوره میکنند، اسم حزب خود را عدالت می‌گذارند!!! ) در منطقه عمرانیه دراستانبول رخ داد و تا ماموران فاشیست امنیتی و پلیس و آتشنشان و آمبولانس‌ها به این منطقه سرازیر گشته و در محل انفجار حاضر شدند، و دقیقا نیم ساعت پس از انفجار اول، دومین بمب هم منفجر شده و ده‌ها مامور فاشیست را راهی‌ گور ساخت. و پس از آن تا ۶-۷ ساعت از محل دو انفجار دود بهوا برمیخاست و کسی‌ نبود آتش ناشی‌ از این دو انفجار را خاموش سازد!

سهمگینی این دو انفجار بحدی بود که ترک‌های وحشت زده در تمامی استانبول صدای آنها را شنیده و بخود لرزیدند. ماموران امنیتی ترکی‌ بلافاصله در سراسر شهر ایستگاه بازرسی ایجاد کرده و شهر به حال آمده باش نظامی درآمد. پلیس ترکا برای پوشاندن بزرگی‌ این دو انفجار و تعداد بیشمار کشته شدگان طبق معمول تمامی رسانه‌های سانسور گشته را از پخش خبر ممنوع کرده و منطقه حفاظتی در محل ایجاد کرد.

با اینکه هنوز هیچ گروهی مسئولیت این دو انفجار بسیار سهمگین و بیسابقه را بر عهده نگرفته ولی‌ پیش از این ماموران اطلاعاتی امریکای برای چنین انفجاراتی به دولت فاشیست و شبکه تروریستی ترکا هشدار و آمده باش داده بودند. استانبول که تا دو سال پیش یکی‌ از پر رونق‌ترین شهر‌های توریستی بود امروز به گورستانی بیفروغ و سرد تبدیل گشته و اکثر هتلها تعطیل، رستوران‌ها ورشکسته و حتی ترکا از ترس جان از این شهر فراری شده اند.

این سومین رخداد بمبگذاری است که در طول یک هفته گذشته در استانبول اتفاق می‌افتاد. ظاهرا استانبول و بغداد با یکدیگر در رقابت اند و نسبت به اینکه در کدام یک از این دو شهر بیشترین بمب‌ها منفجر میشود کورس گذشته اند! و این تازه روز‌های خوش ترکا و شروع ماجراست.




هیچ نظری موجود نیست: