۸.۵.۹۳

فیلم کوتاهی از حمله داعش به عراق و تخریب مساجد و امام زاده‌های شیعیان و کشتار بیرحمانه آنان....! مرگ بر ترکیه، قطر و ‌اروپایی‌های جنایتکار.

فیلم دارای صحنه‌های بسیار فجیع و غیر انسانی‌ است. دیدن این فیلم برای کسانی‌ که تحمل دیدن این صحنه را ندارند، به هیچوجه سفارش نمیشود.


این فیلم ماه گذشته و در اولین روز‌هایی‌ که این گروه جنایتکار از طریق مرز ترکیه به عراق فرستاده شدند، تهیه شده است.

نکات مهمی‌ که در این فیلم میشود دید به این شرح است:

۱- تسلیحات پیشرفته نظامی و تدرکات عظیم جنگی که این گروه تروریستی در اختیار دارند،

تهیه آنها از عهده یک گروه پاپتی که هنری جز سربریدن و کشتن مردم دست بسته ندارند، خارج است، و این تسلیحات گرانقیمتِ پیشرفته ( توپ ، تانک، میسیل، و و و) تنها از دو راه قابل تهیه است.
-یک اینکه بطور مستقیم سازمان‌های امنیتی و دولتی غرب این تسلیحات را به آنها داده باشند،
- و دو، کشور‌های پول داری مانند قطر ، عربستان میبایستی در پشت خرید این تسلیحات از ‌اروپایی‌ها قرار داشته و سپس به این گروه تحویل داده باشند.

۲- دوربین و تجهیزات فیلمبرداری حرفه ای که همه جا با این گروه هست ، از رژه این تروریست‌های جنایتکار در شهر‌ها تا زمانی‌ که مردم را قصابی میکنند! و کاملا مشخص است که این فیلمبرداری برای نشان دادن نتیجه کار به کسانی‌ که برای این گروه سرمایه گذاری کرده‌اند، و تبلیغاتی که میبایستی در سطح وسیع در دنیا منتشر و مورد استفاده قرار گیرد، انجام گرفته است.

۳- کشتار هولناکی که نمونه ش را تنها می‌توان در صدر اسلام و جنگ‌های ‌اروپایی‌ها و آنچه که در بوسنی گذشت، دید. هدف این گروه پاکسازی شیعیان، مساجد و امامزاده‌های آنان، و تخریب اماکن تاریخی‌ است و اگر امریکایی ها، آنان را لت و پار نکرده بودند، و این کشتار و تخریب ادامه پیدا میکرد، و امروز نه تنها یک تن‌ شیعه در عراق دیده نمی‌شد، بلکه از خود عراق هم جز تلی از خاک، خاکستر و خون، چیز دیگری باقی‌ نمانده بود!

۴- بجز سران و آدمکش‌های حرفه‌ای این گروه که میدانند چه میکنند و کشتن برایشان بسیار عادی و پیش پا افتاده است و آدم‌های طبیعی پشه را اینچنین نمیکشند که اینها جوانان مردم را سلاخی میکنند، دیده میشود که گروهی از فریب خوردگانی که این گروه را همراهی میکنند، به کار خود ، "یعنی‌ پاک سازی اسلام از کفر و شرک، یعنی‌ از شیعیان" ایمان قلبی داشته و بشدت مغز‌های پوکشان شسته شده است، و این کشتار و تخریب وحشتناک را ظفر و پیروزی اسلام میدانند، یعنی‌ به آنها اینچنین تلقین شده که در حال کاری مقدسند و نه کشتار بیرحمانه مردم بیگناه!


۵- اسلامی که اینها معرفی‌ میکنند، نسخه پیشرفته اسلامی است که در صدر اسلام مورد استفاده قرار گرفته است. یعنی‌ مسلمان صدر اسلام در رکاب پیغمبرشان همین کشتار بیرحمانه و وسیع و در حجم عظیم بیگناهان را برای تحمیل اسلام، انجام داده و حتی شاید وحشیانه تر عمل کرده‌اند.

و آنچه که این گروه انجام میدهند، در واقع نمایش گوشه‌ کوچکی است از آنچه که بر سر نیاکان ایرانی‌ ما آورده اند!!!! یعنی‌ همان زمان هم اعراب با رومیها ( نیاکان ‌اروپایی‌های امروزی)، به همراه یکدیگر به کشور‌های مدرن، زیبا و سرشار از ثروت ایران ریختند، پدران، برادران، پسران ما را دسته دسته به قتلگاه برده و در کمال بی‌رحمی سربریدند، و به زنان، مادران، خواهرن ما تجاوز گروهی و وحشیانه کردند، و کودکان را به بردهگی و اسیری برده و شهر‌های ما را تخریب کردند، سوزاندند، و در کامل بی‌رحمی دقیقا شبیه آنچه که در فیلم می‌بینید ( همانطوری که گفته شد، شاید به مراتب وحشیانه تر) عمل کردند. و گفته میشود که در شهر‌های خراسان بزرگ، سیستان و بلوچستان، آذربایجان و پارس ، آنچنان رودی از خون راه انداختند که تا ۶ ماه آسیاب‌ها با خون مردم بیگناه می‌چرخید و نانشان را با خون ایرانی‌‌ها تهیه میکردند!

و امروز ایرانی‌‌ها به جبران آنچه که برسر پدر و مادر‌هایشان آمده، مرتبا بر محمد و آل و خانواده او سلام و صلوات میفرستند، و افتخار میکنند که سیدند، ( مثل اینکه کودکان و بستگان این جوانانی که اینچنین بیرحمانه توسط تروریست‌های داعش کشته می‌شوند، بعد‌ها این تروریست‌ها را بپرستند و بجانشان دعا کنند، قبر‌هایشان را از طلا بگیرند، و آرزوهای خود را از آنان بطلبند و مسخره تر از همه برای مرگ تک تک آنها تو سر و کله خود و کودکانشان بزنند!! جنون و حماقت هم حدی دارد آخر! )

و همین سلام و صلوات‌ها که موجود کثیفی به نام آخوند، که نماینده اعراب در ایران است، یاد مردم داده و قرن هاست آنان را وادار می‌کند بر قاتلان نیاکانش درود بفرستد، و همین سلام و صلوات هاست که دعا به جان اعراب وحشی، بیخاصیت، تنه لش بیوجود، بدردنخور شده، تا جایی‌ که بدون کوچکترین شایستگی، بهترین‌ها را میخورند، در کاخ‌های پیشرفته زندگی‌ میکنند، جنایت میکنند، برده داری میکنند، و برای سرگرمی نیز یک عده‌ای را اینچنین ساخته و راهی‌ شهر‌هایی‌ که مردمی بی‌دفاع و محروم دارند میکنند، تا از کشتار جوانان و تخریب شهر‌های آنها فیلم تهیه کرده و جنون به ارث برده از نیاکانشان را تسکین و سادیسم نهادینه شده‌شان را ارضا نمایند.


و همین دعا و سلام و صلوات‌هایی‌ که ایرانی‌‌ها به جان قاتلان نیاکنشان میکنند، امروزه ایرانی‌‌ها را دچار چنین نکبت و تیره روزی و ذلتی کرده، چرا که اگر خرافیش را هم که در نظر بگیریم، روح کدام پدر مادری از فرزندی که دعا به جان قاتلش می‌کند، راضی‌ است؟ و این فرزند را نفرین نمیکند؟

دست‌های جنایتکاران بیوجدان غربی و نوکران مفلوک آنان، ترکیه، قطر، عربستان و غیره تا ارنج به خون بشریّت آلوده است. اینها جنایتکارانی اند که هنوز که هنوز است بربر منشی نیاکانشان را به پیش برده و در نهاد هیچ تغییری نکرده‌اند، و هیچ تغییری هم نخواهند کرد، و این بربر منشی را به نسل‌های آینده خود نیز منتقل خواهند نمود. و این داستان ظلم و ستم در لباس، دین مسیحیت، یهود و اسلام تا آدمی‌ وجود دارد، ادامه خواهد یافت.

مرگ بر ترکیه، مرگ بر آخوند، مرگ بر ‌اروپایی‌های وحشی، مرگ بر رذالت و توحش.

هیچ نظری موجود نیست: