۸.۱۱.۹۲

سفر جنایت کار و دیکتاتور ترکیه به ایران، مایه ننگ ملت ایران است، مرگ بر دیکتاتور


وقتی‌ همه دنیا از ملاقات با اردوغان دیکتاتور و نخست وزیر منفور ترکیه میپرهیزند، و با او مانند دستمال چرک رفتار میکنند و هر جا که سفر می‌کند، رئیس هیچ کشوری حاضر با ملاقات با او نیست، به همت و یاری پانترک‌های همه کاره در ایران، از سوی آخوند‌ها مورد استقبال قرار میگیرد!! و این ابلیس‌های عبا پوش عمامه به سر که تحت نام شیعه در واقع نوکران اخوانی‌ها هستند، به این وسیله خودشان را لؤ میدهند که دستشان با اخوانی‌های جنایت کار در یک کاسه است!

همکاری با مسئولان ترکیه و یا کشوری که به دلیل پلیدی‌هایش در انزوای کامل سیاسی و اقتصادی بسر میبرد و از طرف جامعه جهانی‌ طرد شده، مایه ننگ ملت ایران است.

ترکیه همان کشوری است که بیشترین دشمنی را در حق مردم ایران کرده است، و با به راه انداختن گروه چندش آور پانترک در ایران، که دشمنی خونی با ملت ایران دارند، و با کمک این هرزگان بی‌ وطن جنایت کار، ۳۵ سال است زالووار از بیت‌المال مردم ایران ارتزاق می‌کند و کشور خود را که در ۳۵ سال پیش طویله‌ای بیش نبود و یک ساختمان سه طبقه در آن وجود نداشت، بشکل کنونی میسازد.

سفر اردوغان نخست وزیر نیمه دیوانه و دیکتاتور ترکیه و یا کشوری که به دلیل حمایت خود از تروریست‌هایی‌ که کشور زیبای سوریه را از بین بردند، و شرکت در کشتار بیش از یک میلیون از مردم بیگناه سوری که به وضع فجیع کشتار شدند، و مسئولیت مستقیم آوارگی بیش از ۲ میلیون سوری که هم اکنون در سرمای کشنده آواره‌ هستند، به ایران مایه ننگ ملت ایران است. و جمهوری کثیف آخوندی برای سرپوش گذاشتن ننگ این سفر به وسیله روزنامه مسخره خود مقاله‌ا‌ی آبکی‌ می‌نویسد و اردوغان را با سیاه کاری زیر سئوال میبرد تا خاک در چشم ملت ایران پاچیده باشد!

ایسنا می‌نویسد:

در آستانه سفر اردوغان به ایران، روزنامه جمهوری اسلامی در سرمقاله خود، به برخی مواضع دولت ترکیه به خصوص درباره سوریه انتقاد کرده است.

به گزارش ایسنا، در بخشی از سرمقاله امروز جمهوری اسلامی آمده است: سؤالی که آقای اردوغان باید به آن پاسخ بدهند اینست که دولت ترکیه در بحران سوریه چه عملکردی داشته و دست دردست چه کسانی دارد؟ اعضای مثلث شومی که این بحران را آفریده‌اند و به آن دامن می‌زنند یا طرف مقابل؟

متأسفانه آقای اردوغان چاره‌ای غیر از این ندارد که اعتراف کند دولت وی در کنار مثلث بحران آفرین قرار داشته و در تمام جنایاتی که در سوریه رخ داده شریک است. باز گذاشتن مرز به روی تروریست‌ها، حمایت از آنها برای انجام جنایت در سوریه، قرار دادن امکانات در اختیار آمریکا، انگلیس، فرانسه، ارتجاع عرب و رهبران تروریست‌ها برای تشکیل جلسات و شکل دادن توطئه علیه دولت قانونی سوریه و حمایت‌های مالی و تبلیغاتی و تسلیحاتی از تروریست‌ها بخشی از اقداماتی است که در پرونده دولت شما آقای اردوغان ثبت شده است.

با صراحت باید گفت شما امتحان بسیار بدی داده‌اید و در ماجرای بحران سوریه مردود شده‌اید. عملکرد شما در این بحران، به نفع صهیونیست‌ها، آمریکا، ارتجاع عرب و دیکتاتورها!! ( منظور از دیکتاتور‌ها علی‌ خامنه‌ای رهبر احمق‌ها نیست؟؟ ) تمام شد و وزیر خارجه ‌تان آقای "داود اوغلو" در جنایاتی که علیه دولت سوریه صورت گرفت شریک هستند. شاید شما به هوس احیاء امپراطوری عثمانی مرتکب چنین اشتباه بزرگی شده باشید، ولی قبل از هر اقدامی می‌بایست به این نکته نیز فکر می‌کردید که امپراطوری عثمانی را با تقویت صهیونیست‌ها و حامیان آنها و ویران ساختن سرزمین شام نمی‌توان احیا کرد. حتی اگر احیا شود، چیزی که بر خون آن همه مسلمان، آوارگی آن همه زن و کودک و هتک حرمت نوامیس مسلمانان بنا شده باشد چه ارزشی دارد؟

هنوز هم دیر نشده است آقای اردوغان! شما می‌توانید با توجه به واقعیت‌های موجود و اینکه تمام اقدامات سه سال گذشته‌تان در بحران سوریه به نفع مثلث شوم غرب، ارتجاع عرب و رژیم صهیونیستی تمام شده، اکنون تصمیم بگیرید از راهی که رفته اید برگردید. آنچه در روزهای اخیر در ترکیه بر سر خودتان و با کارگردانی آمریکا آمده، میوه تلخ همان درختی است که با دست خودتان در سوریه کاشتید. آرزو می‌کنیم از ادامه این راه که نتیجه‌ای غیر از ضربه وارد کردن به امت اسلامی ندارد برگردید و این گذشته غیرقابل توجیه را جبران کنید آقای اردوغان!

منبع

هیچ نظری موجود نیست: