۲۵.۱۰.۹۲

پروژه عرب سازی خوزستان با سفر آخوند کثیف ضدّ ایرانی‌ مأمور تو سری خورده و حقیر انگلیس به خوزستان به مرحله جدیدی رسید... نطق آخوند کثیف حسن به زبان عربی‌ در خوزستان!!


 آخوند کثیف شیاد حسن بدون نام خانوادگی، مأمور دشمن قسم خورده ایران یعنی‌ کشور انگلیس که مثل زالو ۶۰۰ ساله به ایران چسبیده، در سفری که به خوزستان می‌کند به زبان عربی‌ نطق کرده و اینگونه وانمود می‌کند که مردم این استان عرب هستند!!

۳۴ سال است که جمهوری کثیف ضدّ ایرانی‌ و عرب پرست این اشغال گران جنایت کار سعی‌ در پاره پاره کردن ایران دارند، ابتدا استان آذربایجان را با تبلیغات ضدّ ایرانی‌ از ایران جدا کرده و به ترکیه چسباندند، و بعد از اینکه منطقه خوزستان را به شدت در محرومیت قرار دادند و در ویرانی و عقب ماندگی مطلق نگاه داشتند تا جایی‌ که آب آشامیدنی در آنجا یافت نمیشود و مردم مانند عصر سنگ زندگی‌ میکنند، اینک عرب کثیفی که با شیّادی به ریاست جمهوری ایران رسیده است، خوزستان را رسما به عنوان سرزمین اعراب معرفی‌ می‌کند!

خیانت به این واضحی، روشنی و به این وقاحت به ایران و زبان پارسی و تمامیت ارضی ایران از طرف کسی‌ که به عنوان رئیس جمهور نشسته در هر کشور دیگری در دنیا مجازات اعدام دارد.

آخوند شیاد حسن منفعل کثیف برای ۱ در صد از مردم عرب زبان خوزستان به زبان عربی‌ اینچنین می‌گوید:

به اقشار و طوایف عرب منطقه خوزستان سلام و ارادت خود را ابراز کرد و خوشحالم که بین شما غیور مردان دیار خوزستان هستم.!!!! ما شجاعت شما را فراموش نمی‌کنیم.!!! ( دیار خوزستان عربی‌ است مردک نکبت ناچیز؟؟؟)

آخوند کثیف به زبان عربی‌ ادامه میدهد: شما شخصیت‌های بزرگی را به تاریخ تقدیم کرده‌اید و همچنین نمادهای ادبی و فرهنگی و دینی همچون دعبل خزایی!!،‌ ابی نواس!! و علی بن مهزیار!!! را داشته‌اید.( یه مشت عرب گمنام که فقط بیت آخوند حسن آنان را میشناسد!)

آخوند کثیف حسن همچنین گفت: شکی نیست که شما می‌توانید مشکلاتی که دارید پشت سر بگذارید، مشکلاتی که متأسفانه ایجاد شده است اما مطمئن باشید که ما در دولت جدید به همه آنچه که شما و قومیت‌ها !!!اهمیت می‌دهید،‌ اهمیت خواهیم داد و این متضمن همان شعار ما در دولت جدید است.( یعنی‌ معلوم شد شعار دولت تجزیه ایران بخصوص خوزستان است!)

آخوند عرب کثیف در ادامه به زبان عربی افزود: ما امروز خدا را شاکریم که توانسته‌ایم به شهر شما بیاییم!!!، شما را زیارت و از چنین فرصت بزرگی استفاده کنیم. ان‌ شاءالله بار دیگر به این شهر سفر خواهم کرد و از میزبانی شما متشکرم و دست تک تک شما را با محبت و گرمی می‌فشارم.

مرگ بر آخوند، مرگ بر آخوند، مرگ بر آخوند، ننگ به این سکوت ایران به باد ده‌‌‌....... مرگ یک دفعه شیون یک دفعه..... ننگ بر بیغیرتی.... تا جای پیش برویم تا آیندگان این کشور به نوکری به کشور‌های دیگر بروند!!!! مرگ بر بیغیرتی.

هیچ نظری موجود نیست: