۲۹.۱۰.۹۲

آخوند روحانی اگر یک حرف درست زده باشد، همین است: حوزه‌های علمیه همان آکسفورد است و برعکس.

علم و اسلام

آخوند روحانی در جمع یک مشت تنه لش آخوند مفتخور در استان خوزستان اظهار فضله کرد : غرب هر چه دارد از علمای اسلام دارد، ( اسلام که عالم ندارد، این را همه کس میدانند، اسلام نه تنها عالم ندارد بلکه به ذات ضدّ علم هم هست، نشان به آن نشانی‌ که هم اکنون با هر چه که نشان از علم در اوست مبارزه می‌کند، با دانشگاه که مرکز علم است مبارزه می‌کند، این را دیگر هر کودک دبستانی و هر عامی‌ به آن واقف است، این آخوند ضدّ ایرانی‌ میبایستی بگوید، غرب هر چه دارد از علما و دانشمندان ایرانی‌ دارد، ولی‌ چون ضدّ ایران و ایرانی‌ است با دهانی پلید به مانند ابلیس دروغ می‌گوید)

آخوند ضدّ ایرانی‌ ادامه میدهد: شما حتی دانشگاه‌های قدیمی غرب را که نگاه می‌كنید حتی ساختمانش هم تقلید از حوزه‌های علمیه است. ( آخوند دوزاری! تاریخ بخوان! این معماری و مهندسی‌ پارس‌ها و ایرانی‌ هاست که در سراسر دنیا نشان دارد، طرح ساختن "گنبد" و سقف مدور مخصوص دوران امپراتوری ساسانی است و بنا به شهادت همه آثار یافت شده باستانی تنها از ایران برمیخیزد و ایرانی‌‌ها انحصار آنرا دارند)

آخوند حسن ادامه میدهد: آکسفورد را ببینید، شبیه مدرسه فیضیه است... ( اینرا دقیقا درست می‌گوید، از آکسفورد است که دکترین مذهب شیعه و ایجاد حوزهٔ آخوند سازی قم و دیگر مکان‌ها صادر شده و حمایت میشود)

آخوند دوزاری در ادامه می‌گوید: حوزه علمیه قم شخصیتی! را همچون امام خمینی سقط شده تربیت كرد ( و چون آکسفورد به گفته آخوند حسن همان حوزه است این جمله را میتوان اینچنین نوشت: آکسفورد است که جانی همچون امام خمینی سقط شده را تربیت کرد که ... ) كه به افتخار روحانیت، افتخار شیعه، افتخار حركت‌های آزادی بخش و افتخار آزادی‌خواهان تبدیل شد و کار بسیار بزرگی را انجام داد. ( افتخار و شاهکار انگلیس و سیاست‌های مخرب و ضدّ بشری اوست)



علمای اسلام

پیشرفت علم در اسلام

علم، فرهنگ و شئونات اسلامی

اهدای دانشنامه عالم اسلام آخوند حسن به سبک آکسفورد و ملکه انگلیس

هیچ نظری موجود نیست: