۲۰.۱۰.۹۲

تنها کار‌هایی که آخوند‌ها در آن استادند: تشییع جنازه و عزاداری، امورات گورستان و پایین تنه و صیغه!!


مراسم تشییع پیکر ۵ تن‌ از کشته شدگان فاجعه انفجار در پشت صحنه‌ی «معراجی‌ها» با حضور جمع کثیری از کارگزاران نظام احمق ها و هنرمندان از مقابل «روایت فتح» به خوبی‌ !! صبح جمعه ۲۰ دی‌ ماه ۱۳۹۲ برابر با ۱۰ ژانویه ۲۰۱۴ برگزار شد. ( تنها کاری که آخوند‌ها به‌خوبی از پس آن برمیایند: آباد کردن گورستان‌ها و تشییع جنازه است !!)

به گفته‌ی محمدرضا شرف‌الدین(مدیر عامل انجمن سینمای دفاع مقدس) پیکر یکی از جان‌باختگان به شهر لرستان منتقل می‌شود، سه تن‌ از آن‌ها از جمله زنده‌یاد شریفی‌راد در قطعه هنرمندان آرام می‌گیرد و علی‌اکبر رنجبر (مدیر عامل شهرک سینمایی دفاع مقدس) نیز در «شهر ری» آرام خواهد گرفت.

خیابان سپهبد قرنی به دلیل ازدحام جمعیت و تشییع پیکر این چهار تن کاملا مسدود شده و نیروی انتظامی همکاری بسیار خوبی با عزاداران دارد

طبل‌ها و سنج‌ها در مقابل پیکر چهار تن از جان‌باختگان حادثه دردناک پروژه «معراجی‌ها» به صدا درآمده‌اند و خانواده آن داغداران، هنرمندان و مسئولان نیز آن‌ها را همراهی می‌کنند.

اکثر هنرمندان با چشمانی اشک‌بار به دنبال پیکر جواد شریفی‌راد هستند و مادر وی نیز به دلیل فوت بسیار ناگهانی و بسیار دردناک او به شدت بی‌تابی می‌کند.

همچنین جمعی از سینماگران از جمله علیرضا رضاداد سعی دارند،مسعود ده‌نمکی که حالی نامساعد دارد را آرام کنند.

به گزارش ایسنا، در حالی که مراحل پایانی فیلم «معراجی‌ها» در حال انجام بود، صبح ‌۱۸ دی‌ماه در پشت صحنه این فیلم در شهرک سینمایی دفاع مقدس انفجاری رخ داد، بر اثر این انفجار، ۵ تن‌ کشته شدند. علی اکبر رنجبر مدیر شهرک سینمای دفاع مقدس، جواد شریفی‌راد مسوول جلوه‌های ویژه ، رضا فرجی دستیار تولید، مهدی مرادی جلوه‌های ویژه، جمشید احسانی‌فر از کشته شدگان این حادثه بودند.

منبع















هیچ نظری موجود نیست: