۵.۱۱.۹۲

داستان فساد دولت ترکیه چیست؟


داستان فساد دولت اردوغان خیلی‌ ساده است. این داستان ثابت می‌کند که چرا دنیا ترک‌ها را به عنوان احمقترین موجودات میشناسند و این حرفی‌ فاشیستی و نژادی نیست، این تنها واقعیتی آشکار است.

جریان از این قرار بوده که بعد از تحریم ایران از طرف غرب، ترک‌ها با سواستفاده از این معضل و چالش پیش آمده برای ایران میخواستند هم از آخور بخورند و هم از توبره، یعنی‌ هم نفت ایران را ارزان بخرند، و هم به جای پرداخت پول نفت با ارز رایج، یعنی‌ دلار و یا یورو، به ایران لیر بی‌ارزش ترکیه بپردازند و با زرنگی ترکی چپاول از ایران را به حدی برساند که در تاریخ جمهوری اسلامی مجنون و احمق تاریخی‌ شود. یعنی‌ دولت بیشرف، فاشیست، نژادپرست و جنایت کار و دزد‌ اردوغان نفت را از ایران می‌گرفت و پول آن را به لیر در بانک ترکیه واریز میکرد، یعنی‌ برای ترکیه هم نفت مجانی‌ در می‌آمد و هم ارزش لیر را به این وسیله بالا می‌بردند ! چون به ذخایر ارزیشان دست نمی‌خورد، و در ضمن اصلا پولی‌ هم از ترکیه خارج نمی‌شد!!

ولی‌ از آنجایی که بازرگانان ایرانی‌ جز نخبه ترین بازرگانان دنیا هستند، و از طرفی‌ چون بر طبق تحریم ها، ایران نفت نمیتوانست بفروشد، بازرگانان ایرانی‌ به جز قبول شرایط این معامله بیشرمانه چاره دیگری در پیش رو نداشتند، یعنی‌ فروش نفت ارزان و و دریافت پول آن با لیر بی‌ارزش ترکیه آن هم در خود ترکیه، پس آمدند و با این داد و ستد بیشرمانه ترکی‌ موافقت کردند، ولی‌ با پرداخت رشوه به دولت فاسد اردوغان، لیر‌های واریز شده در بانک ترکیه را در بازار این کشور خرج کرده و طلای ارزان و بی‌زبون ترکیه را خریدند. و طلای خریداری شده را مجددا با پرداخت رشوه به سیستم فاسد ترکیه به ایران منتقل کردند. و این طلاها در بازار‌های سیاه غربی‌های جنایت کار فاسد، خرج شد و به این ترتیب تحریم‌ها به پشم خورد و غرب نتوانست حریف ایرانی‌‌ها گردد. و این کار آنقدر ادامه داشت تا سازمان اطلاعت انگلیس حرومزاده آنرا فاش کرد. و اگر انگلیس‌ها به ترک‌ها ندا را نداده بودند، ایران همچنان در حال انتقال طلاهای ترکیه به ایران بود. :)

آنچه که امروز رو شده و دست مقامات! و حتی پسر و خانواده دیکتاتور احمق ترکیه اردوغان را رو کرده است، قبول همین رشوه‌ها از طرف بازرگانان ایرانی‌ بوده، و اینکه هزاران تن‌ طلا از ترکیه به ایران منتقل شده است.


و ترک‌ها از یک طرف خسران دیده‌اند و از طرف دیگر نمیتوانند راجع به این موضوع حتی حرف بزنند، چرا که رسانه‌ای شدن این داستان، چیزی جز اثبات دلیل اینکه چرا دنیا ترک‌ها را به عنوان احمقترین موجودات به رسمیت میشناسد، نیست و اینکه زرنگی ترکی‌ چیزی جز بی‌ آبرویی جهانی‌ برای آنان در بر نداشته است.

و اینکه یک بار دیگر ثابت گشت که خوردن پول بیت مال ایران نتیجه‌ای بجز رنج، بی‌ آبرویی و از هم پاچیدگی نخواهد داشت. حالا هی‌ پانترک‌ها و پان عرب‌های بی‌ وطن بیشرف، کامیون کامیون دلار و طلا به طرف ترکیه و کشور‌های عربی‌ بفرستند و در داخل تحت پوشش وزارت اطلاعات خرابکاری کرده، کارخانجات ایران را ببندند، منابع آبی ایران را نابود سازند، آثار باستانی و تاریخی‌ ایران را تخریب کنند، به مزارع کشاورزی حمله کرده و آنان را بسوزانند و به مواد شیمیایی آلوده سازند، بازار‌ها را به آتش بکشند و در روز روشن با سلاح گرم حتی به گوزن ایرانی‌ تحت حفاظت هم رحم نکرده و پلیدی‌هایی‌ انجام دهند که نیاکان مغول و بربر و آدمخورشان نکرده‌اند. ولی‌ این را مطمئن باشند که کوچکترین حرکت پلیدی نسبت به ایران و ایرانی‌ دامن خودشان را خواهد گرفت و این را زمان ثابت کرده و خواهد کرد.

هیچ نظری موجود نیست: