۱۷.۴.۹۲

فساد اداری در حکومت آخوند‌ها بیداد می‌کند.


آشنایان و فامیل‌های ضرغامی که سال هاست از روستا‌های خود مهاجرت کرده و با حقوق‌های نجومی در صدا و سیمای اسلامی و یا کارخانه احمق سازی بدون داشتن سواد و صلاحیت و تنها به یمن نسبت فامیلی با ضرغامی استخدام شده‌اند، یکی‌ بعد از دیگری افشا میشوند. و به جرم‌های تجاوز به زنان متاهل، زورگیری و استخدام آدم کش برای تصاحب مال مردم بازداشت شده و چون فامیل ضرغامی هستند بلافاصله با وثیقهٔ ۵۰ هزار تومانی آزاد میشوند.

رادیو بین‌المللی چین (کری) از تهران افشا کرد:

یک مجری معروف تلویزیون ایران برای فرار از پرداخت اجاره‌بها و تصاحب یک آپارتمان لوکس، یک آدم‌کش استخدام کرد تا صاحبخانه را به قتل برساند.


به گزارش رادیو بین‌المللی چین (کری) از تهران، بر اساس اظهارات قاضی برزگر، دادیار شعبه ۵ دادسرای ناحیه ۶ تهران، جزئیاتی از این رخداد که در سال ۹۱ رخ داده در اختیار رسانه‌ها قرار گرفته است.

ماجرای از آنجایی آغاز می‌شود که ۱۵ آبان‌ماه سال گذشته هنگامی که یک مرد میانسال قصد داشت تا آپارتمان لوکس خود در میدان توانیر را برای اجاره به یک مشتری زن نشان دهد، مورد حمله بی‌رحمانه فردی ناشناس مسلح به چاقو قرار گرفت، اما توانست خود را به بیمارستان برساند. پزشکان با دوختن ۲۰۴ بخیه به بدن مرد مصدوم، توانستند او را از مرگ نجات دهند.

او که از زنده ماندن خود پس از آن اتفاق متحیر است، در تشریح ماجرای حادثه، گفته: «آن روز ساعت ۱۰ صبح، زن جوانی با موبایل من تماس گرفت و گفت که می‌خواهد برای مهمان خارجی خود یک آپارتمان شیک و تمیز اجاره کند. چون حوالی میدان توانیر آپارتمانی مجلل داشتم، از زن جوان خواستم تا ساعت ۱۲ ظهر به آنجا بیاید.»

این مرد در توصیف صحنه‌های پس از رسیدن به محل قرار، اظهار داشته: «زن جوان را در آنجا ندیدم، اما ناگهان یک مرد از پشت سر به من نزدیک شد و به قصد کشتن با چاقو به جانم افتاد، سپس سوار یک موتورسیکلت شد و با همدستش از صحنه وقوع جرم گریخت. شدت جراحت‌های من در حدی بود که در بیمارستان به زنده ماندنم هیچ امیدی نداشتم».

هنگامی که پرونده این رخداد در اختیار دادیار شعبه ۵ دادسرای ناحیه ۶ تهران قرار گرفت، تحقیقات برای شناسایی و دستگیری ضارب ناشناس آغاز شد. پس از آن ماموران پلیس توانستند زن جوانی را که به بهانه اجاره آپارتمان با شاکی تماس گرفته بود، شناسایی و دستگیر کنند.

پلیس در بازجویی از زنی که تنها سرنخ حادثه بود، به خانواده مجری تلویزیون رسید. وقتی مرد صاحبخانه از این قضیه مطلع شد، به ماموران گفت: «مدت‌ها قبل خانواده همان مجری مشهور، آپارتمانی از من اجاره کردند که کرایه‌اش ماهیانه ۴ میلیون تومان بود. وقتی چند‌ماه از اجاره آپارتمان گذشت، متوجه شدم آنها قصد ندارند کرایه را پرداخت کنند.»

مرد صاحبخانه با بیان این که وقتی بدهی مستاجر مشهورش به ۲۰ میلیون تومان رسید، تصمیم گرفت که از ابن مبلغ صرف‌نظر کند و آپارتمان را تحویل بگیرد، اظهار داشت: «به مستجرم گفتم طلبم را بخشیده‌ام و باید از آنجا برود. اما باز هم مقاومت ‌می‌کرد و قصد تخلیه آپارتمان را نداشت».

او ادامه داد: «پس از طرح شکایت توانستم از دادگاه حکم تخلیه آپارتمان بگیرم. قرار بود بعدازظهر ۱۵ آبان‌ماه همراه مامور کلانتری برای ابلاغ و اجرای حکم قانونی به آپارتمانم برویم، اما صبح همان روز زن جوان به من زنگ زد و هنگام ظهر در میدان توانیر مورد حمله قرار گرفتم».

با اظهارات جدید شاکی، پلیس مستاجر مظنون و اعضای خانواده او را بازداشت کرد. در ادامه تحقیقات، مشخص شد که مجری تلویزیون یک مجرم سابقه‌دار به نام «محمد تقی» را استخدام کرده تا صاحبخانه را به قتل برساند. پلیس همچنان در جست‌وجوی این آدم‌کش بوده و این پرونده همچنان در حال رسیدگی است.

متهم اصلی ماجرا نیز که نام او اعلام نشده، از کار خود در تلویزیون برکنار شده و اکنون به قید وثیقه آزاد است.

هیچ نظری موجود نیست: