۸.۵.۹۲

جوانان والیبالیست کشورمان، ترک‌ها را در زمین خودشان به خاک و خون کشیدند.



تیم ملی والیبال جوانان ایران در ادامه اردوی برون مرزی خود ، در شهر استانبول برای چهارمین بار به مصاف تیم ملی‌ ترکیه رفت و ترک‌ها را برای بار سوم شکست داده و به پیروزی مطلق رسید.

جوانان والیبالیست قهرمان کشورمان در این دیدار سه بر یک مقابل ترک‌ها به پیروزی رسیدند. شاگردان فرهاد نفرزاده در ست نخست این بازی ۲۵ بر ۲۳ بازی را با کمک داور به ترک‌ها دادند، اما در ست‌های دوم تا چهارم به ترتیب با امتیازهای ۲۵ بر ۱۹، ۲۵ بر ۱۸ و ۲۵ بر ۱۹ ترک‌ها را مغلوب خویش کردند.


تیم ملی جوانان کشورمان در این اردوی تدارکاتی خود در ترکیه چهار بازی مقابل تیم ملی ترکیه برگزار کرد که از سه بازی آن با پیروزی مطلق بیرون آمده و ترک‌ها را شکست داده است.

عملکرد ملی‌پوشان جوان ایران در هر بازی بهتر از بازی گذشته بود؛ به گونه‌ای که دیدارهای دوم و سوم را سه بر دو پیروز شدند، اما در مسابقه چهارم سه بر یک حریف خود را از پیش رو برداشتند.

مصطفی باقری، حمید حمودی، ابوالفضل قلی پور، جواد حسین آبادی، آرمین رنجبر، میلاد عبادی پور، قاسم کارخانه، سید آرش تقوی، محمد جواد معنوی نژاد، محمد رضی پور، امیر علی محمد فتحعلی و سهند الله وردیان ۱۲ بازیکن اعزامی تیم جوانان به اردوی ترکیه هستند.

فرهاد نفر زاده سرمربی، سید امید هاشمی سرپرست، فرشاد سعیدی و اکبر محمدی (مربیان)، حمید جعفرزاده (کمک مربی)، هانی فرخی فرد آنالیزور و میر ابوالفضل معصوم زاده ماساژور تیم ملی والیبال جوانان کشورمان را در این اردو همراهی می‌کنند.

تیم ملی والیبال جوانان ایران خود را برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان که از یکم تا دهم شهریورماه سال جاری به میزبانی ترکیه برگزار خواهد شد، آماده می‌کند. تیم ایران با تیم‌های آرژانتین، ژاپن، مکزیک و استونی در گروه دوم این رقابت‌ها همگروه است.

درود بر این دلاور مردان و افتخار آفرینان عزیز کشورمان.

هیچ نظری موجود نیست: