۲۹.۴.۹۲

چگونه ترکیه انگل ایران است. ( یک نمونه از راه‌هایی‌ که ترکیه ۳۴ سال است انگل ایران میباشد) ترکیه بزرگترین صادرکننده موز به ایران شد!!!!


به غیر از انباشته شدن پول نفت ایران در بانک‌های ترکیه، بغیر از سرمایگذاری‌های سخاوت مندانه بازرگانان ایرانی‌ ( اکثرا آذری‌هایی‌ که با فراموش کردن پیشینه خود، خویش را ترک میدانند و این عده‌ از بی‌ غیرت ترن مردمان روزگار هستند ، چرا که به کیش قاتلین نیاکانشان و آنانی‌ که به زور بریدن زبان و تجاوز به مادر و پدر‌شان ترک زبانشان کردند و صد‌ها سال نیاکانشان را به خاک و خون کشیده‌اند، اقتدا میکنند! و سرمایه‌های ایران را سیل وار به ترکیه سرازیر کرده‌اند)، بغیر از به تعطیلی‌ کشاندن کارخانجات، کارگاه‌ها و شرکت‌های تولیدی ایران و جایگزین کردن آنان با کارخانجات مشابه ترکیه و واردات کالاهای بی‌ کیفیت ترکیه که هزار بار بدتر از کالاهای چینی‌ هستند،
به غیر از همه اینها، 
واردات و صادرات در ایران به طور مستقیم انجام نمی‌گیرد، بلکه کالا‌ها ابتدا به ترکیه و امارات برده شده و پس از پرداخت پول واسطه گری و دلالی (بی‌مورد) به این کشور ها، به ایران آورد و یا از ایران صادر میشود، به این ترتیب ترک‌ها هم پول دلالی بدون دردسری را از ایران میگیرند، هم در کشورشان به طور رایگان با پول ایرانی‌‌ها اشتغال سازی میکنند، و جمهوری کثیف اسلامی که به وسیله پانترک‌ها و عرب‌ها اداره میشود، با پرداخت پول بیشتر .... کالا‌هایی را که میتوانند مستقیم وارد و یا صادر کنند، برای رساندن پول به ترکیه و کشور‌های عربی‌ ، این کشور‌ها را واسطه واردات و صادرات ایران کرده‌اند.

۳۴ سال است واردات و صادرات ایران از طریق ترکیه انجام میگیرد و ترک‌ها بدون اینکه یک تومان سرمایه گذاری کنند، بدون اینکه حتی انگشت کوچکشان را تکان بدهند، فقط و فقط بر اساس خیانت آخوند‌ها به مردم ایران، به میلیارد‌ها پول رسیده‌اند، و دعایش را به جان خائنین پانترک و اعرابی میکنند که در راس کار در ایران هستند.


یک نمونه از آن:  خائنین پانترک گاز را از کشور ترکمنستان ۳۵۰ دلار در هر هزار متر مکعب می خرند و به ترکیه ۲۰۰ دلار می فروشند! (روزنامه سرمایه ۱۴/۱۰/۸۷)


یک نمونه دیگر واردات موز است که به گزارش ایسنا، ترکیه بزرگترین صادر کنند موز به ایران است!

واردات موز در سه ماهه نخست سال جاری با کاهش ۲۷ درصدی به ۸۰.۱ هزار تن رسید.

به گزارش خبرنگار ایسنا، براساس تازه‌ترین آمار گمرک ایران در سه ماهه نخست ۱۳۹۲ ارزش واردات موز به کشور نیز با افت ۱۷ درصدی بالغ بر ۷۴.۲ میلیون دلار شد. متوسط قیمت هر کیلو موز وارداتی به کشور در مدت زمان یادشده ۰.۹ دلار بود. این رقم در سه ماهه اول سال قبل ۰.۸ دلار اعلام شده بود. به این ترتیب متوسط قیمت هر کیلو موز وارداتی طی سه ماهه نخست امسال ۰.۱ دلار افزایش یافته است.

ترکیه، چین و امارات به ترتیب اصلی‌ترین مبادی ورود موز به ایران در سه ماهه نخست سال جاری بودند.


منبع

هیچ نظری موجود نیست: