۶.۴.۹۲

آخوند زاده منحرف حاکم بر ایران: چون موقع خروج از دریا، برجستگی‌های بدنت مشخص شد رکوردت ثبت نمی‌شود!

منگولی که مسئول ثبت رکورد است خودش نمیتواند ۱۸ متر شنا کند! و این منگول نه تنها رکورد را ثبت نکرده، بلکه آنرا از ۲۰ کیلومتر به ۱۸ کیلومتر نیز تعدیل کرده و سپس با پره‌های قایق موتوری نیروی انتظامی پهلو و پاهای رکورد زن ایرانی‌ را نیز پاره پاره کردند، تا درس عبرتی برای دیگر ایرانی‌‌ها باشد که در رژیم اشغالگر عربی‌، برای ایران افتخار نیافرینند!!




سایت ناظران می‌نویسد:


می‌گویند نابرده رنج گنج میسر نمی‌شود، اما چه جوانانی که در ایران هستند و بخصوص چه دخترانی که چندین برابر همتایان خود در کشورهای دیگر زحمت می‌کشند و تلاش می‌کنند اما به جایی نمی‌رسند. نه تنها گنجی به آنان داده نمی‌شود، که رنج‌شان را بیشتر هم می‌کنند.
در واقع از رسیدن آنان به هدفشان ممانعت به عمل می آید. حالا ماجرای خانم الهام‌السادات اصغری است. کسی که رکورد شنای ایران در آب‌های آزاد را شکسته است. اما معاون زنان سازمان ورزش از ثبت رکورد او خودداری می‌کند و می‌گوید :«چون وقتی از آب در اومدی، برجستگی‌های بدنت معلوم شد، رکوردتو ثبت نمی‌کنیم.»
به قول خانم اصغری کسی که قادر نیست ۱۸ متر شنا کند، از ثبت رکورد ۱۸ کیلومتری او خوداری می‌کند!



عکسی از لحظه ثبت رکورد خانم الهام

البته این رکورد گویا در اصل ۲۰ کیلومتر است، اما سازمان ورزش جمهوری اسلامی حتی در کلام هم ۲ کیلومتر آن را قیچی کرده است.
الهام با همین لباس هایی که هر بار آنها را به تن میکند بدنش زخم میشود و با حجاب اسلامی که حتی مقنعه را نیز شامل میشود در دریا شنا میکند و رکورد میشکند. اما از سال ۸۷ به بعد دیگر کسی حاضر نیست رکوردهای او را ثبت کند. چرا که از دید مقام‌های ورزش ایران، لباس‌های سنگین و غیر قابل تحمل او، آنقدرها که آنها میخواهند اسلامی نیست.
رکورد الهام را که ثبت نکردند هیچ، پهلویش را نیز با پره‌های قایق پاره پاره کردند!!!



لباس ضخیم، غیر انسانی‌ و سنگین خانم الهام دراین عکس به طور کامل مشخص است
و ایشان با این لباس که با آن به سختی میتوان راه رفت، رکورد شنای آزاد ۲۰ کیلومتر
را زده‌اند ولی‌ متاسفانه برای ثبت رکورد خود، دچار یک موجود عقده‌ای، روانی‌ و
 حسود که به مناسبت ریشه‌های نسبت حرامزادگی ش با یک آخوند عقب مونده
ضد ایرانی‌، در راس کار قرار دارد، به جای تشویق، به جای گرفتن جایزه و به
جای معرفی‌ این استعداد و نخبه ایرانی‌ به دنیا، با او مانند جنایت کار‌ها رفتار شده است.

«به الهام گفتند وقتی از آب آمدی بیرون برجستگی‌های بدنت معلوم شد، پس رکوردت ثبت نمی‌شود»

یکی از نزدیکان خانم الهام اصغری که با نام مستعار ماندانا با ما گفتگو میکند، میگوید:

او از ۵ سالگی آموزش شنا را آغاز کرده و از ۱۷ سالگی به تدریس شنا پرداخته است و اکنون ۱۵ سال است که به صورت حرفه‌ای در این زمینه تدریس میکند.
او اولین رکوردش را در سال ۸۷ با شنای ۱۲ کیلومتر از نوشهر تا نور ثبت کرد. رکورد او با همین لباسی که اکنون دارد ثبت شده است.


اما مشکلات از سال ۸۹ آغاز شد. الهام قصد داشت تا در آن سال، ۵۴ کیلومتر دور تا دور جزیره کیش را ظرف سه روز شنا کند. خانم فرشته عدل نایب‌رییس فدراسیون شنا روز ۳ خرداد به مناسبت آزاد سازی خرمشهر به کیش آمد و ثبت رکورد آغاز شد. خانم فرشته عدل به جزیره آمده بود که به نمایندگی از سازمان ورزش رکورد او را ثبت کند. در حالی که او حدود ۵ کیلومتر را دور جزیره شنا کرده بود، ناگهان قایق‌های نیروی انتظامی به او و همراهانش حمله کردند، تا جایی که پهلوی الهام با برخورد به پره‌های قایق درید و پایش به خاطر برخورد با قایق صدمه فراوان دید. برخی دیگر از حاضران هم به خاطر این حمله دچار آسیب شدید شدند. این مسئله به قدری بغرنج شد که رییس نیروی انتظامی کیش را یک هفته بعد از کار برکنار کردند. کل منطقه را خون برداشته بود و اگر پدر الهام که در محل حضور داشت به داد او نرسیده بود او حتما مرده بود!


پس از این واقعه، الهام شرایط بسیار بدی داشت. زخم‌های پهلو و پای او خوب شدند اما از نظر روحی حال بسیار بدی داشت. سرانجام او تصمیم گرفت تا از ورزش خداحافظی کند.

اما ما و دیگر اطرافیانش او را تشویق کردیم که دوباره ورزش را آغاز کند. او پس از مدت‌ها که تحت نظر بود توانست دوباره به آب بزند و تمرین‌های خود را آغاز کند. او مدت‌ها هر شب ۵ کیلومتر شنا می‌کرد و روزانه نیز حدود ۱۲ کیلومتر می‌دوید.
او روز ۲۱ خرداد حدود ۱۸ کیلومتر را از ۵ و نیم صبح تا ۱۴ و سی دقیقه در کنار ساحل به صورت رفت و برگشت شنا کرد تا مورد حمله نیروی انتظامی در کیش قرار نگیرد. اما وقتی برگشت تا رکورد خود را در فدراسیون ثبت کند، خانم مرضیه اکبرآبادی معاون زنان سازمان تربیت بدنی گفت چون او حجاب اسلامی نداشته است نمی‌تواند رکورد او را ثبت کند!!


 خانم اکبرآبادی ( یک موجود عقده‌ای، روانی‌ و حسود که به مناسبت ریشه‌های نسبت حرامزادگی ش با یک آخوند عقب مونده ضد ایرانی‌، در راس کار قرار دارد) گفته است که لباس اسلامی برای شنا وجود ندارد و ثبت رکورد او نیز ممکن نیست.
خانم الهام به خاطر لباسی که پوشیده و برای حفظ حجاب در هنگام شنا تمام بدنش زخم است.
لباس او شش کیلو سنگین‌تر از لباس‌های معمولی است و چون برای شنا در اعماق طراحی شده و نه برای شنا در سطح آب، زخم‌هایی را در تمامی بدن او باعث شده است.
اما خانم اکبرآبادی میگوید چون هنگام خروج از آب، لباس‌ها خیس بوده و به بدن او چسبیده است و «برجستگی‌های بدن» او مشخص شده، نمی‌تواند این رکورد را ثبت کند.
خانم اکبرآبادی به الهام گفته است تو اگر استعداد داری رشته‌ات را عوض کن و در یک رشته دیگر کار کن...!!!


منبع

هیچ نظری موجود نیست: