۷.۴.۹۲

در جهت سرعت بخشیدن به ویرانی ایران و به خاک سیاه نشاند ایرانی‌‌ها بزرگترین بندر ایران یعنی‌ بندر عباس را بستند.


معاون امور کانتینر و لجستیک تایدواتر خاورمیانه از قطع همکاری تمامی خطوط معتبر کشتیرانی دنیا و عدم ارایه سرویس مستقیم به بندر عباس (شهید رجایی) خبر داد.

علیرضا چشم‌جهان در گفتگو با ایسنا منطقه خلیج‌فارس، ضمن اعلام این خبر افزود: با قطع تردد هر ۳۰ خطوط کشتیرانی و عدم همکاری آنها با بندر عباس ، حمل محموله‌ها و کالاهای این بندر از طریق شرکت کشتیرانی جمهوری اسلامی و والفجر صورت میگیرد.




وی با اشاره به حماسه‌ای که در انتخابات صورت گرفت، خاطرنشان کرد: پس از انتخابات دوره یازدهم ریاست جمهوری و تحقق حماسه سیاسی! در کشور امیدواریم شاهد حماسه اقتصادی نیز باشیم و بتوانیم با یک روش صحیح جذب خطوط کشتیرانی‌های معتبر را مجددا به بندر عباس ( شهید رجایی) داشته باشیم.

وی با تایید این که تمامی ۳۰ خط معتبر کشتیرانی جهان ارتباط خود را با بندرعباس قطع کرده‌اند، بیان کرد: از خطوط معتبر کشتیرانی که با بندر شهید رجایی همکاری داشتند، ۲۶ خط قطع ارتباط شده بودند که طی روزهای اخیر و قبل از موعد مقرر چهار خط دیگر هم قطع ارتباط شدند.




 وی با بیان اینکه تصمیماتی منجر به قطع روابط شده، افزود: این تحریم‌ها در پی تحقق خواسته‌ی آنان که همان تبادل نفت به ازای غذا و دارو می‌باشد صورت گرفته و با این شیوه کار خود را دنبال می‌کنند.

چشم‌جهان خاطرنشان کرد: هرچند متولیان امر می‌توانستند با تصمیمات متدبرانه از سرعت ترک خطوط بین‌المللی از بندرعباس نقش به سزایی داشته باشند، اما این تدبیراندیشی از سوی آنان مشاهده نشد.

به گزارش ایسنا، تردد خطوط کشتیرانی خارجی به بندر عباس بطور کامل قطع شد و به دنبال تحریم‌های ظالمانه غرب تنها ۴ خط کشتیرانی خارجی باقیمانده بود که به بندر شهید رجایی بعنوان بزرگترین بندر تجاری ایران تردد داشتند و از ابتدای هفته جاری با تغییر مسیر از حضور در این بندر خودداری کردند.

پیش از این نیز ۲۶ خط کشتیرانی خارجی در این بندر تردد داشتند که به این ترتیب همکاری و تردد هر ۳۰ خط کشتیرانی خارجی با ایران قطع شده است.






هیچ نظری موجود نیست: