۲۹.۳.۹۲

آخوند‌های عقبمانده و بیشعورتر از جلبک حاکم بر کشور اشغال شده


نیمی از جمعیت ایران زنان هستند و زنان هم آدمند و فقط برای سکس نیستند!
یکی‌ نیست بگه: آخوند نادان! این دلیر مردانی که برای ایران اینچنین افتخار آفریدند، دارای مادر، خواهر، زن، دختر هستند که دوست دارند در جشن مردانشان شرکت کنند، آخه آخوند گیر کرده در صحراهای جاهلیت عربستان، این فرهنگ سعودی‌ها را به ایرانی‌ که ۱۰‌ها هزار سال است مادر و مهد تمدن دنیاست نمیتوانی‌ تحمیل کنی‌، بی‌ پدر لواط کار.


تقاطع: فعالان مدنی و حقوق زنان در شبکه‌های اجتماعی، به صورت گسترده از زنان و دختران ایرانی دعوت کرده‌اند تا در مراسم جشنی که قرار است عصر امروز چهارشنبه (۲۹ خرداد-۱۹ جون) به مناسبت راهیابی تیم ملی فوتبال ایران به جام جهانی در ورزشگاه صد هزار نفری آزادی تهران برگزار شود شرکت کنند.

بر اساس گزارش‌ها، به دنبال برتری یک بر صفر تیم ملی ایران بر تیم ملی کره‌ جنوبی در دیدار روز سه‌شنبه در سئول که به راهیابی مستقیم تیم ایران به جام جهانی به عنوان تیم اول گروه منجر شد، فدراسیون فوتبال ایران در اطلاعیه‌ای از هواداران این تیم خواست تا در جشنی که از ساعت ۵ عصر با حضور اعضای تیم ملی فوتبال ایران برگزار می‌شود شرکت کنند. با این وجود در این اطلاعیه تاکید شده که «در این مراسم تنها آقایان می‌توانند حضور داشته باشند و از بانوان علاقه‌مند به تیم ملی درخواست می‌شود تا از آمدن به استادیوم آزادی خودداری کنند».

موضوعی که با اعتراض شدید فعالان حقوق زنان روبه‌رو شده و به فاصله‌ی کمی صفحات فیسبوکی چون ”نه به حجاب اجباری” و “زن=مرد” با دعوت از زنان و دختران از آن‌ها خواسته‌اند تا بدون توجه به اطلاعیه‌ی فدراسیون فوتبال به ورزشگاه آزادی تهران بروند و در این جشن شرکت کنند.

از جمله‌، صفحه‌ی “نه به حجاب اجباری” خطاب به زنان و دختران ایرانی نوشته: «بلیت ورود به جام جهانی برزیل را به بلیت ورود به ورزشگاه‌ها تبدیل کنید. حضور در ورزشگاه‌ها حق مسلّم و سلب ناشدنی شماست!»

بر اساس قوانین جمهوری اسلامی، ورود زنان به ورزشگاه‌های فوتبال ممنوع است. اما در سال‌های اخیر در موارد معدودی، زنان توانسته‌اند با پافشاری بر این حق خود، مجوز ورود به ورزشگاه‌ها را بیابند که از جمله این موارد می‌توان به بازی پایانی مقدماتی جام جهانی در سال ۱۳۸۴ (۲۰۰۵) میان تیم‌های ایران و بحرین اشاره کرد که در آن روز، حدود ۷۰ زن توانستند پس از حضور در مقابل ورزشگاه آزادی، اجازه‌ی تماشای از نزدیک این مسابقه را پیدا کنند. گفته شده که در آن زمان، دستور مستقیم محمد خاتمی، رییس جمهوری پیشین در وقوع این اتفاق نادر نقش داشته است.

گفتنی است بر اساس اطلاعیه‌ی فدراسیون فوتبال ایران، قرار است بازیکنان تیم ملی، پس از ورود به فرودگاه مستقیما با یک دستگاه اتوبوس به ورزشگاه آزادی بروند و در جشن ویژه‌ای که ترتیب داده شده شرکت کنند.

این در حالی است که جشن‌های مردمی راهیابی تیم ملی فوتبال به جام جهانی، بلافاصله پس از پایان دیدار دیروز ایران و کره جنوبی، در خیابان‌ها و میدان‌های تهران و سایر شهرهای ایران به صورت خودجوش برگزار شد. این جشن‌ها تا پاسی از نیمه‌شب به وقت ایران ادامه داشت.

هیچ نظری موجود نیست: