۱۴.۱۲.۹۱

سپاه پاسداران تبریز شعار “آذربایجان ایران نیست” را در بازی با الجزیره به نمایش گذاشت


بنابه به رسالت و وظیفه اصلی جنبش آذربایجان که همانا دفاع از حفظ تمامیت ارضی و یکپارچگی ملی کشور عزیزمان ایران است و پس از اتفاق دردآور بالا بردن شعار ضد ملی در ورزشگاه سهند تبریز این جنبش موظف به پیگیری دقیق در این باره و تهیه یک گزارش جامع گردید. گزارشی که میخوانید حاصل تلاش فشرده همکاران ما از تبریز است.
پروژه پان ترکیسم زیر نظر بیت رهبری با داشتن چندین تئوریسین و مشاور مردم شناس بویژه در زمینه آذربایجان و قفقاز بعنوان سیاست راهبردی نظام با مطالعه گسترده و بودجه کلان در ابعاد منطقه ای تهیه و تدوین و به مدیریت « وزارت اطلاعات و سپاه پاسداران » سالهاست در حال اجراست.

در این گزارش به بخش هایی از دو فاز این پروژه راهبردی سپاه و جمهوری اسلامی پرداخته می شود:
الف : مردم تبریز و آذربایجان سختکوش و اقتصادی هستند که البته تولید ثروت نیاز به امنیت دراز مدت دارد. این مردم بارها از سوی ترک های عثمانی ، ازبک و فرقه پیشه وری و شوروی ضربات سنگین خورده اند و بارها خانه و کاشانه و داشته های خود را از دست داده اند ، دکتر جهانشاهلو افشار نخست وزیر پیشه وری در کتاب مستطاب « ما و بیگانگان » می نویسد :
غلام یحیی نوکر حلقه بگوش روسها بعد از اشغال آذربایجان توسط ارتش سرخ بیش از نیمی از ثروت و احشام آذربایجان را از زنجان تا خلخال به زور تفنگ و به بهانه “شما فئودال و خان هستید”، مصادره کرده و تحویل افسران روس داد.
در نتیجه نخستین هدف پروژه پانترکیسم ترساندن مردم تبریز و آذربایجان از غارت و سیاه بختی است و مشغول کردن آزادیخواهان به این موضوع و دور کردن آنها از خواست های اجتماعی و سیاسی، زیر شعار « یا ولایت ، یا تجزیه »
در همینجا باید اشاره کرد که مثل همه پروژه های ناموفق جمهوری اسلامی ، این پروژه نیز زیان های جبران ناپذیری به اتحاد ملی ما وارد کرده است. به بک نمونه روشن از آن دوپارگی هویتی اشاره می کنیم:


سپاه تبریز و اداره اطلاعات و امنیت آذربایجان شرقی که بعد از تهران بزرگترین ستاد امنیتی ایران است و در چندین نقطه از تبریز و آذربایجان مستقر است ، بعد از دریافت دستور از تهران با مطالعه فراوان تشخیص دادند که برای ایجاد موج های تحت کنترل پانترکی و هدایت آن بهتر است تمامی این انرژی را در یک کانال مطمئن و قابل پذیرش جوانان آذربایجان سازماندهی کنند، البته باید اعتراف کنیم که یکی از بهترین گزینه ها را انتخاب کردند در نتیجه قرعه به نام تیم فوتبال بسیار متوسط تراکتور سازی افتاد.
با سرمایه گذاری بسیار سنگین بر روی این تیم و کشاندن آن به درون جامعه و نشاندن آن در قلب جوانان آذربایجانی و تدوین برنامه های چندگانه لایه به لایه در روند این پروژه هدفمند و سیاسی و اجتماعی مانند؛ آلوده کردن پانترک های واقعی و رهبران آنها به تیم ، ایجاد چندین شبکه پانترک در یگان های بسیج سپاه در تبریز و چندین شهر آذربایجان ، ساخت بزرگ ترین ورزشگاه کشور بعد از استادیوم آزادی در منطقه ای که اگر دویست هزار تن‌ هم در آنجا جمع شوند ، کنترل شان بسیار آسان و سرکوب و مرعوبشان امکان پذیر است ، چون کاملا خارج از شهر و در یک دره ساخته شده است. هر بار تیم فوتبال تراکتور در تبریز بازی دارد ، سپاه که بزرگترین سهامدار این باشگاه است با هدایت و برنامه ریزی سوپاپ اطمینان انرژی کل ۷۰ درصد از جوانان و مردم لایه میانی و زیرین جامع معترض آذربایجان را تخلیه می کند و شعارهای “خلیج عربی و یا آذربایجان ایران نیست” را عوامل بسیج پانترک با برنامه ریزی حساب شده سپاه و به اصطلاح تحت کنترل اجرا می کنند.


ب : بخشی مهم دیگر این پروژه در قفقاز و در شهرهاو مناطقی مانند تالش ، گنجه و بادکوبه در حال اجراست. جمهوری اسلامی پیرو سیاست های صادر کردن انقلاب خود به خارج یکی از اهدافش جمهوری تازه استقلال یافته آران یا همان آذربایجان است. سپاه با هدایت و آموزش هزاران طلبه شیعه اهل بادکوبه و دیگر نقاط این جمهوری در حوزه علمیه قم و پرداخت شهریه های بالا از طریق دفتر آلت الله لنکرانی یکی از مجتهدین مورد علاقه آلت الله خامنه ای و گذراندن دوره های مخصوص چگونگی ایجاد شبکه های گوناگون اسلامی در مساجد، مدارس و خانواده ها موفق به جذب صدها هزار تن‌ از مردم مسلمان شیعه به “حزب اسلام آذری” شدند.




حزب اسلام آذری توسط یکی از مقلدین آلت الله خمینی و از مریدان آلت الله خامنه ای بنام « حاجی علی اکرام ناردارانی » از اهالی نارداران بادکوبه تاسیس و وی بارها در زمان کومنیست ها و رژیم حیدر علی اف بدلیل داشتن اندیشه های افراطی اسلامی با پیروی از خمینی زندانی و شکنجه شده بود. با حمایت و راهنمایی نمایندگی ولی فقیه در بادکوبه این حزب راه اندازی و در مدت بسیار کوتاه توسط روحانیون تربیت شده در قم و تبریز در تمامی این جمهوری گسترش یافت و صدها هزار تن‌ را به عضویت این حزب درآورد.
یکی از افسران امنیتی سپاه پاسداران تبریز که از طرفداران میرحسین موسوی و جنبش سبز بود و بعد از اخراج از سپاه و مورد خشم و غضب قرار گرفتن در یک جمع خصوصی فاش کرد، در جریان بهار عربی و تحت تاثیر قرار گرفتن ملت های مسلمان ، سپاه قدس نیز بفکر هدایت و ایجاد موج افتاد و در بحرین و جمهوری آران طرح های خطرناکی را به اجرا گذاشت. برای به حرکت درآوردن و ایجاد آشوب در بادکوبه و دیگر شهرهای این جمهوری موثرترین راه، فوت « حاجی علی اکرام ناردارانی » رهبر مورد علاقه شیعیان و حزب اسلام آذری تشخیص داد و در آواخر اسفند سال ۱۳۸۹ در روستایی نادران بادکوبه بطور مشکوک فوت کرد.




با فوت رهبر حزب اسلام با تبلیغات سنگین و برگزاری ده ها مراسم از سوی سپاه در شهرهای تبریز ، اردبیل ، ارومیه ، تهران و اقامه نماز به جنازه وی توسط نماینده ولی فقیه حجت الاسلام اجاق نژاد در روستای نارداران بادکوبه موج مورد نیاز سپاه قدس در این جمهوری شیعه ایجاد شد. هزاران تن‌ با انگیزه های اسلامی به خیابان ریختند و صدها تن‌ توسط رژیم الهام علی اف دستگیر و زندانی شدند و رهبر فعلی این حزب حاج محسن صمداف و ده ها نفر آخوندها و رهبران و دبیران شبعه ها در زندان بسر می برند.




بیش از ۵۰ شعبه رسمی حزب اسلام در بادکو و تالش و گنجه توسط حکومت تعطیل شده، ولی این حزب بیش از ۵۰۰ شعبه مخفی و نیمه مخفی در سراسر جمهوری آران در حال فعالیت دارد و به تائید رامیز مهدی اف رئیس نهاد ریاست جمهوری بادکوبه حرب اسلام آذری برزگترین چالش پیشروی رژیم الهام علی اف محسوب می شود.
منبع: پایگاه خبری آذربایجان


هیچ نظری موجود نیست: